Yeah, toen er nog games uitkwamen voor Xbox, was het best een geweldige console … Ik ga een dezer dagen beginnen met een nieuwe career in NBA Street v3 …
https://nl.ign.com/kingdom-come-del...deleeuwse-authenticiteit-en-tsjechische-trots Nu snap ik waarom Yellow zo hyped is voor deze game.
Zolang ik spelletjespas voor een paar piek per maand kan spelen op de Xbox en niet op de PS5, blijft er leven voor Xbox. Ik koop al jaren geen games meer (oké één keer tweedehands Hogwarts Legacy voor 25 euro) en speel 90% kleinere games.
ja ok, maar zou je ook een nieuwe xbox aanschaffen als je geen onderscheidende games meer kan verwachten?
Ik zou een volgende generatie in dat geval waarschijnlijk overslaan en een PC aanschaffen om van daaruit gamepass games te kunnen spelen. De onderscheidende triple A games speel ik momenteel ook niet. Geen behoefte meer aan de uitdaging ervan en haal minstens net zoveel plezier uit de indiegames op gamepass.
Dat gaat natuurlijk niemand doen. Het punt is dat Game Pass nu nog steeds van grote waarde is als je een beetje algemene game smaak hebt, omdat je voor 100 euro meerdere jaren kunt aanschaffen. Wanneer dat over is gaan ze die gebruikers uiteraard kwijtraken. Dan krijg je waarschijnlijk het Disney+ effect, waarbij er af en toe een maandje wordt aangeschaft om meerdere games te spelen die op je lijstje staan.
Een uur aan gameplay van Avowed online. Ga ik niet posten, teveel spoilers imo. Lijkt wel een damn vette game te worden.