Nog steeds lelijk design, iets beter qua specs (dus 4K in 60fps voor de AAA games, ipv kiezen tussen performance and graphics mode, stuk duurder, nieuwe dualsense controllers, ook duurder, en verder geen verwachtingen. Nog even los van de verwachting dat scalpers er wel weer massaal op zullen duiken. Hopelijk hebben ze iets qua aankondigingen voor nieuwe games, maar eigenlijk verwacht ik daar ook weinig van.
Mjah, als ze dan met een bundle komen, dan maybe. Maar ik ga er van uit dat GTA6 gewoon fatsoenlijk draait op de standaard PS5 dus ik ga er zeker niet 700 euro aan uitgeven voor een minimale upgrade op wat ik al heb staan. Sowieso eerst even kijken wat Switch 2 straks te bieden heeft.
800 euro neertellen zodat ik games in fidelity mode 60 fps ipv 40 fps kan spelen? Ik merk niet eens zoveel verschil (tussen performance 60/fidelity 40 fps) op een 120hz tv met VRR en ALLM.. En welke games behalve Astrobot, die vgm al zo goed als 4K 60 fps is valt daar op te spelen dan? EN GEEN DISC DRIVE?!??!! WTF