Haha hoe is dit een immersive sim? Of bedoel je de stealth? Dan nog snap ik de vergelijking niet. Wel een kut game ja. Stock van Ubisoft keldert ook als een gek las ik. Lekker voor ze met hun 13 in een dozijn games. (Beide nieuwe Prince of Persia games daargelaten.)
Na Dungeons of Hinterberg nu Mafia Def edition aan het spelen. Het origineel destijds al uitgespeeld en was toen zwaar onder de indruk. En jahoor, gewoon nog steeds een fantastische game. Ga er hard doorheen, Heerlijke storytelling en die setting, beter wordt dat niet. Dat waren weer mijn two cents voor deze week mbt games.
Vorige week ook Mafia def uitgespeeld. Had hem naar mijn weten nooit gespeeld en was best onder de indruk van bepaalde details. En ja uiteraard ook de sfeer. Hoe is Mafia 2 ? Staat alleen niet op spelletjespas zag ik.
Toevalligerwijs (of niet?) vind ik de Mafia trilogie vergelijkbaar met The Godfather. Mafia 1 erg gaaf, Mafia 2 misschien nog wel iets beter en deel 3 vond ik echt een stuk minder. Ik las destijds wel over aardig wat glitches en bugs in de remaster van deel 2. Wellicht opgelost inmiddels. Overigens zijn dus deel 2 en 3 dus geen remake zoals deel 1, maar alleen een remaster.
De hoeveelheid games die Sasuke heeft gespeeld op onder andere de Playstation 5 de afgelopen maanden. Is er niks juridisch te regelen @lwn ???
Wat wil je in godsnaam juridisch regelen? Ga zelf dan wat regelen, als je er zo mee zit, stuur hem een berichtje, vraag om opheldering.
Waarom mag Sasuke geen games spelen? Anyway, mooie cijfers dusver voor The Plucky Squire en Frostpunk 2. Vorige week Astro Bot en Capcom Marvel Fighting Collection. Goede weken zo.
Hahah Jezus de ene werkloze klaagt over de andere. @lwn yellow koopt allemaal games dubbel is er wajong technisch iets te regelen denk je?
Misschien heeft Sasuke de PS4 doorgegeven aan een neefje ofzo … ? Misschien is de PS4 kapot gegaan? Misschien had Yellow hem geen PS4 moeten sturen? Misschien moet Yellow zijn rode bandana omdoen en op zijn fiets naar Sasuke rijden om verhaal te halen?
Haha wat is de psn van hem En ik snap wel dat je pissig bent hoor. Daarom doneer ik nooit aan dit soort dingen (of aan xbw)
Mr. Glass dacht ik. En die maat van mij die 3700 vroeg voor een pruik voor een nicht van hem wil geen contact meer met mij en verwijderde mijn berichtjes van een goedkoper adres van pruiken. Eisen stellen aan mensen die doneren. Echt WTF. Was inderdaad pissig toen ik zijn game geschiedenis zag. Gelukkig begrijp jij dat wel.
Sumerian Six uitgespeeld. Toffe game! Lijkt in goede zin enorm op de games van Mimimi. Zo erg zelfs dat je in eerste instantie denkt dat het dezelfde engine is, wat het overigens niet is. Het mist hier en daar wel de details en finishing touch die de Mimimi games wel hebben, en ik ben af en toe wat bugs en crashes tegengekomen. Toch is het een goede eerste poging van de ontwikkelaar en een aanwinst voor fans van het genre.