[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ff die demo downloaden om te kijken of mn mini PC dat trekt.

Had jij Partisans 1941 al gespeeld btw?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Hij staat al een tijdje in mijn library. Moet er alleen nog eens aan beginnen.

3. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Met z'n posts op een publiek forum, wordt dat probleem vanzelf opgelost.

Yerewn vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Laatst bewerkt: 19 sep 2024
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met alles wat ik lees, zie en hoor over de nieuwe AC, wil ik niets liever dan Ghosts of Tsushima 2 of een release van de DC van het eerste deel op de Xbox Series X. Hip Hop in het feodale Japan. :lol:

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    Wel een beetje kort door de bocht om een donker hoofdpersonage meteen met hiphop te associëren

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Geel zou zo president van de FIA kunnen worden.

Yerewn vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    AC Shadows is alleen al wat betreft de setting interessant. Open world Kansai region (Osaka, Kyoto, etc) tijdens een van de meest interessante periode’s in hun geschiedenis. Als ze er net zoveel liefde in stoppen als ze bij Origins, Odyssey en Valhalla hebben gedaan, wat betreft die werelden showen zoals ze destijds eruit moeten hebben gezien, en er vervolgens ook van die informatie-tours enzo inzetten als gratis DLC, dan ga ik niet lopen janken over een zwarte hoofdpersoon erin.

11. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.377
    Als ie maar Japans praat

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dat sowieso.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zat gewoon in een officieel clipje waar hij tegen Japanners aan het vechten was. En het was ook nog Hip Hop in Japanse mix. Je wilt in zo'n game toch eenzelfde soort muziek als bij Ghost of niet? Verder boeit het me echt niet dat die donker is. Er heeft daadwerkelijk een donkere samurai uit Afrika bestaan, dus dat klopt wel. Alleen de muziek is gewoon een beetje te voor de setting imo. :)

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik ga het allemaal rustig afwachten. Setting spreekt me uiteraard aan, helemaal nadat ik er net geweest ben een paar maanden terug, dus ik hoop dat ik wat lokaties herken, vrouwelijke main character spreekt me aan, black samurai vind ik beetje vergezocht en had wat mij betreft geen main character hoeven te zijn want het is natuurlijk een beetje vreemd om je game in oud-Japan te plaatsen en ipv dat je hoofdpersoon dan gewoon een local is, is dat een extreme minderheid, maar ben ook wel benieuwd naar wat dat brengt. Misschien hebben ze wel een geweldig verhaal in gedachten. Prima.

Luister, als ik straks gewoon op een paardje in het zonnetje rustig rond kan rijden in dat schitterende landschap terwijl iemand op een panfluit speelt of whatever, dan ben ik al tevreden. Kan ik wat mensen een mes door hun hoofd rammen, ook prima.

Ik hoop dat ze de censuur een beetje achterwege laten, dus geen zwart/wit onzin, en dat de gameplay gewoon een beetje boeiend en leuk is, en dan ben ik eigenlijk al snel tevreden, denk ik.

Ik verwacht ook geen 10/10 game ofzo. Gewoon een 8/10 game. Als het beter wordt, prima. Is het een 7/10, tja, ook niet erg. Ik zal me er echt wel een paar uur mee vermaken.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game zal qua schaal in elk geval hetzelfde effect hebben als Unity. Alles is op realistische schaal nagemaakt. Las dat in een preview van Gamer nl. Zal @Reckuuza wel aanspreken. :D

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    dit is tot nu toe de grootste troep die ac heeft voortgebracht helaas gap

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil je best geloven hoor, maar geef dan in elk geval wat meer context. :+

Die paar animaties zijn inderdaad ruk, maar het vechten zag er wel of uit en de wereld ook wel. Maar misschien een tikkeltje te woke??? ;)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
  19. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.377
    Is Gogeta een Templar of een Assassin?

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Al die Dragonballers zien er uit als meisjes met hun dunne heupen, smalle kinnetjes, en lange blonde haren; DEI praktijken! WOKE! BOYCOTT!

Deel Deze Pagina