Met alles wat ik lees, zie en hoor over de nieuwe AC, wil ik niets liever dan Ghosts of Tsushima 2 of een release van de DC van het eerste deel op de Xbox Series X. Hip Hop in het feodale Japan.
AC Shadows is alleen al wat betreft de setting interessant. Open world Kansai region (Osaka, Kyoto, etc) tijdens een van de meest interessante periode’s in hun geschiedenis. Als ze er net zoveel liefde in stoppen als ze bij Origins, Odyssey en Valhalla hebben gedaan, wat betreft die werelden showen zoals ze destijds eruit moeten hebben gezien, en er vervolgens ook van die informatie-tours enzo inzetten als gratis DLC, dan ga ik niet lopen janken over een zwarte hoofdpersoon erin.
Zat gewoon in een officieel clipje waar hij tegen Japanners aan het vechten was. En het was ook nog Hip Hop in Japanse mix. Je wilt in zo'n game toch eenzelfde soort muziek als bij Ghost of niet? Verder boeit het me echt niet dat die donker is. Er heeft daadwerkelijk een donkere samurai uit Afrika bestaan, dus dat klopt wel. Alleen de muziek is gewoon een beetje te voor de setting imo.
Ik ga het allemaal rustig afwachten. Setting spreekt me uiteraard aan, helemaal nadat ik er net geweest ben een paar maanden terug, dus ik hoop dat ik wat lokaties herken, vrouwelijke main character spreekt me aan, black samurai vind ik beetje vergezocht en had wat mij betreft geen main character hoeven te zijn want het is natuurlijk een beetje vreemd om je game in oud-Japan te plaatsen en ipv dat je hoofdpersoon dan gewoon een local is, is dat een extreme minderheid, maar ben ook wel benieuwd naar wat dat brengt. Misschien hebben ze wel een geweldig verhaal in gedachten. Prima. Luister, als ik straks gewoon op een paardje in het zonnetje rustig rond kan rijden in dat schitterende landschap terwijl iemand op een panfluit speelt of whatever, dan ben ik al tevreden. Kan ik wat mensen een mes door hun hoofd rammen, ook prima. Ik hoop dat ze de censuur een beetje achterwege laten, dus geen zwart/wit onzin, en dat de gameplay gewoon een beetje boeiend en leuk is, en dan ben ik eigenlijk al snel tevreden, denk ik. Ik verwacht ook geen 10/10 game ofzo. Gewoon een 8/10 game. Als het beter wordt, prima. Is het een 7/10, tja, ook niet erg. Ik zal me er echt wel een paar uur mee vermaken.
Game zal qua schaal in elk geval hetzelfde effect hebben als Unity. Alles is op realistische schaal nagemaakt. Las dat in een preview van Gamer nl. Zal @Reckuuza wel aanspreken.
Ik wil je best geloven hoor, maar geef dan in elk geval wat meer context. Die paar animaties zijn inderdaad ruk, maar het vechten zag er wel of uit en de wereld ook wel. Maar misschien een tikkeltje te woke???
Al die Dragonballers zien er uit als meisjes met hun dunne heupen, smalle kinnetjes, en lange blonde haren; DEI praktijken! WOKE! BOYCOTT!