Nog wat sub bosses en die boss in dat moeras neer, die grote pad. Alleen die witte geest, die kreeg ik max tot 60% neer. En die steenachtige reus in het bos met dat grote hoofd tot 95%, en toen was er een aardbeving. Kut. Kwestie van sterker worden en grinden.
Goedemorgen. Iemand toevallig die grote stenen gast met dat grote hoofd en dat staartje al neer? In het bos van de wolven. Kreeg hem tot 95% neer ongeveer, maar godver, die aardschokken zijn kut en die laser.
Ik voel me geinspireerd door reck zn bijdrage. Kijk yellow in deze video zie je hoe je gemakkelijk de baas met het grote hoofd en staartje kan verslaan.
Zover was ik dus ook al bijna. Alleen de beste poging niet goed gestaan, toen ik direct in het zicht van die laser stond. Gaat goed komen. Ben toch al level 22/23 dacht ik. Qua verhaal bij die boss in het moeras, bij een groot meer een serie trappen af. Die heb ik ook nog niet, maar had al gelezen dat het pas echt leuk gaat worden na level 30. En je kunt een paar honderd levels stijgen en punten kosteloos herverdelen. Bedankt voor de moeite!