Wederom een goede JRPG. https://gameliner.nl/reviews/fantasian-neo-dimension-review-een-geweldige-ode-aan-ff6/6723-29-1-13 Ga ik zeker nog eens spelen. Gezien het gebrek aan tijd een keertje via gamepass tzt of uit de budgetbak.
Gemaakt door Mistwalker toch? Sowieso staat 2024 bol van de goede jrpg releases. Misschien wel één van de beste jaren in de afgelopen decennia. EDIT: Ik denk dat hier een aantal mensen erg blij mee zullen zijn.
Deze game: Geweldig tot dusverre en niet duur. Alleen de camera en fps werken niet altijd mee, maar gelukkig een stuk vergeeflijker dan Dark Souls. Toffe setting, door de geschiedenis van Italiaanse folklore.
Indy is goed man. Wil blijven spelen. Map ontdekken is leuk, cinematics zijn top. Verhaal leuk en ze verweven de main, side en overige missies echt heel goed. Ook de combat is vermakelijk. Puzzels en secrets zijn gewoon precies goed qua uitdaging. Sfeer is echt ala de eerste films en daardoor kan ik leven met de matige AI, omdat die past bij de films van toen. Draait op de PC met Path Tracing op High, graphics op hoogste stand ook heel goed op 1440p 21: 9scherm. Aanrader !!
Speel hem op de Series X en Nazi's neermeppen met je zweep voelde niet meer zo goed sinds de Medal of Honor reeks.
Ja, ben het wel met je eens. Ik ben nog niet zo ver, net uit Vaticaanstad vertrokken terwijl ik er nog wel e.e.a. te doen had. Maar grappig dat je expliciet dat punt benoemd tussen main en side quests. Ik merkte een aantal keer tijdens het spelen op dat ik even actief moest zoeken of dit nou onderdeel van de main was of niet. Hebben ze erg goed gedaan ja.
Ja via game pass ultimate op pc. DLSS staat bij mij aan in de settings dus ga er van uit dat het werkt.