Indiana Jones & The Great Circle Release: 9 December 2024 Ontwikkelaar: MachineGames Uitgever: Bethesda Softworks Genre: Actie, Avontuur, Puzzel, Platform.
Blanke man met zweep die bruine mensen afranselt, natuurlijk vind Yellow het geweldig … Anyway, positief verrast over de reviews, dus zodra de game eens in de budgetbakken ligt dan gaat ie er zeker komen.
Damn: Wat is dit een vette game. Met name de kleine dingen, zoals gangetje hier en daar maken het wel. Papiertje met notities hier, wat geld daar. De details in het grafische aspect en het verhaal. Alleen technisch nog niet helemaal optimaal, maar MG heeft verder wel een dijk van een game neergezet en dat met Bethesda als uitgever.
ik mis wat voor sort spel is dit is bijvoorbeeld schieten zombies monsters etc waarom zo weinig info groenten thomaskm
Ik ben het met Thomas eens. Ik heb geen idee wat dit voor game is. Kun je het wat uitbreiden, Geel? groenten
Zal je net zien dat nu dit spel een beetje populair is ze het weer gaan uitmelken met minimaal 5 films
Indiana Jones and the Diamond Replacement Hip. Ik denk dat ze het beter 100% CGI kunnen maken, dus beetje zoals de Kuifje film, en dan kun je prima Harrison Ford (qua uiterlijk) blijven gebruiken.