Yeah, 60 euro is ook wel mijn max, en dan verwacht ik ook een complete game ... (dus inclusief alle eventuele DLC). Eerst maar eens zien hoe de reviews zijn, en dan maybe eind van het jaar hopen op een goede aanbieding ...
Already done and dusted. EDIT: samengevat zoals deel 1, maar op de meeste vlakken beter. Win/win voor de fans.
Yellow en ik hebben dit al die tijd goed gezien. Hier gaan we samen weer honderden uren instoppen. Hij 790 en ik 10 maar ok
Heeft iemand m al? Het ziet er minder kut uit dan deel 1. Als het niet zo traag opent wil ik m wel proberen.
Veel mooiere, actierijke opening. Alles lijkt sterk verbeterd te zijn t.o.v. eerste game. Bij het eerste gevecht, zal geen spoilers geven in tags, gelijk al een groepje één voor één neer gemept. Alles loopt in technische opzicht ook veel beter, wel wat grafische glitches, maar nog geen bugs of crashes gehad. Een gevecht tegen een nobel man in het begin met redelijk gemak gewonnen. Het is iets meer button bashen en slashen dan eerder, maar nog steeds zo realistisch over het algemeen. Heel mooie game ook, nog lang niet aan sex toe.
deze game herinnert me beetje aan the old days dat ik met mn ouders altijd elke zomer naar tsjechie ging. lekker kasteeltjes bezoeken, lopen tussen de meren en in het bos, af en toe riddershowtje bekijken. mooie tijden. zin in de zomer weer man. en dan absoluut niet deze game spelen maar lekker naar buiten gaan.
Ja, ik heb nog niet zo lang gespeeld maar de game ziet er lijp uit. Dat was m'n jaarlijkse post weer, doei.
Ok: Opening gehad nu eindelijk en al behoorlijk wat perks. Heel erg tof. Ben nu alleen en heb een uitkering gekregen. Ik ga echter hard werken voor mijn geld en dan een trouwerij binnenvallen. Zo goed?