De beste anime ooit krijgt een nieuwe game … https://www.gematsu.com/2025/02/2d-...om-the-past-announced-for-all-major-platforms
EA heeft de source code van verschillende C&C games vrijgegeven + Steam workshop support + mod support pack! Daarnaast wordt er gespeculeerd over een nieuwe C&C remaster, mogelijk C&C Tiberium Sun.
Ik zat laatst nog te denken aan Dune 2 (de oude RTS game, niet de compleet ongerelateerde film met dezelfde naam en hetzelfde onderwerp … ). Command & Conquer was een leuke opvolger, ik mis dat soort games wel af en toe.
Daarom hoop ik dat Tempest Rising het goed gaat doen komende april. Tweede demo schijnt alweer beter te zijn dan eerste demo (die had veel pathfinding issues). Who knows, EA heeft de broncode van verschillende C&C games vrijgegeven, dus werkelijk alles is nu mogelijk.
Één van mijn favoriete JRPGs. Lukte me nooit om binnen één weekend uit te spelen toen ik als jonkie in de videotheek een console van mijn ouders mocht huren.
Nu moet ik nog vrienden zoeken. Je vergeet trouwens deze @Zifnap. Lijkt me wel wat voor jou: Edit: Oh, en:
100%! Fan van Dotemu en het brawler genre. Kende de titel nog niet, dus deze release hou ik in de gaten.
Dat kan best kloppen, want hij is vandaag pas aangekondigd. En deze is dus van de developer van Streets of Rage 4.
Ik moet ook aan de art style wennen (dan vind ik stiekem de D&D Mystara games mooier), maar gameplay weegt uiteindelijk zwaarder. Kijk, dit is nu eens echt een SPEL. Hier word ik zeker blij van. Lekker veel afwisseling, loopt over van de creativiteit, weinig bullshit (retentie mechanics) en veel pure gameplay. Moet nog steeds een keer It Takes Two spelen, maar daar ken ik wel iemand voor.
Kijk ook uit naar deze game! Ben nu bezig met It Takes two, samen met mijn zoon van 7, en ben telkens verbluft van het spel. Zo goed gemaakt allemaal, logisch dat het zo hoog scoort en ben blij dat deze nu ook top reviews krijgt!