Ga deze denk ik wel even oppakken? Nog mensen die het leuk vinden om is samen in een squad te spelen?
Als ik al niet zoveel games zou hebben, zou ik dit echt nog wel een keer in een squad willen spelen. Heb het gevoel dat dit een hele goede BF game kan worden. Maar helaas kom ik er op dit moment niet aan toe.
Gelukkig heeft EA aangekondigd dat ze de drukte op dag 1 aankunnen. Queue position 216.000 op dit moment hier
Had al het nodige gezien. Lekker over de top, maar ben er ook wel een beetje toe aan eerlijk gezegd. Game is veel beter ontvangen door het publiek, dan de pers. Eerste dag, voordat je reviews kon lezen, waren de Amerikanen lekker druk met beoordelen. Zag toen al ruim 560 recensies, tegen soms 2 sterren van de gemiddelde COD game. BF 6 560x 5 sterren. Niemand gaat Black Ops 7 spelen man. Veilguard is trouwens ook een draak van een game als je ook echt tegen draken moet vechten. De balans in die gevechten is zo oneerlijk, of je hebt genoeg gear, of ze vliegen beide op je af en je teamgenoten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mass Effect, doen geen schade. En dan de twijfelachtige staat van het verhaal. Als EA echt overgenomen is, en die Arabieren willen geld verdienen, dan krijgen we misschien in de toekomst wel een goede remake van de eerste trilogie DA games. Laten we het hopen.