Haha. Je zegt het zelf. Ik ben wel het type dat als hij iets doet, dat het dan goed moet. We halen er iig plezier uit en dan is het de moeite.
Ik neem aan dat wanneer straks Reck de laatste is op het forum, dat hij er wel even een RIP XBW uitgooit in het RIP-topic …
Ik zou best wel een review willen schrijven, maar ik wil voorbij op zijn minst Jorrie komen in die topklasseringen. En als de redactie geen problemen heeft met forum recensies van gebruikers, dan tik ik die later in de avond wel. Kan ik wel een beetje een vastere bijdrage van maken voor het forum als er mensen zijn die dat willen naast jou!? Zit nu even een aflevering van Stargate SG 1 te kijken, en vanavond wil ik beginnen aan Outer Worlds 2. Die game moet je niet verwarren met die @Modder-Eter obsessie Outer Wilds.
Ik denk dat je bergen likes kan verwachten als je een topic in gaming algemeen start "Community reviews" en daar lekker jouw eigen reviews van games in post. Go for it! Ik zou nog wel een review van Altered Beast willen zien!
Och dat is wel heel flauw. Arme Geel. Maar met een beetje geluk schrikt hij zich in een normaal dag-nacht ritme. We hebben RIP topic.