Eerste uur gespeeld. Goede vibe en perfecte tijd om te launchen rond Halloween. Game doet denken aan Blue Prince qua stijl en een gameplay element, gemixt met wat andere recente indie detective games.
SCAMAZON. Zonde, want deze game is goed gebouwd, maar Amazon trekt er de stekker uit. Had met een beetje meer moeite en geld de beste MMO in jaren kunnen zijn. Veel gespeeld de afgelopen jaren, maar dit voelt als diefstal.
We're taking it back to the streets! Introducing NBA THE RUN, a fast-paced, online 3v3 street basketball game, played above-the-rim and packed with posterizing moments, ankle-breaking tricks and a unique, signature style. Take your favorite NBA stars to iconic streetball courts around the world and stack wins, earn cred and become the GOAT of THE RUN. Coming to PS5, Xbox Series X|S and Steam on PC in 2026.
het ziet er leuk uit maar for some reason vind ik de game geen soul hebben. komt door de stijl denk ik.
Snap je wel hoor. Het is deels fantasy, deels industrieel. Machines en draken en andere beesten. Wereld lijkt me wel tof. Ik denk echter ook dat dit een beetje een niche game gaat worden, beetje als Dragon's Dogma. Deel 2 van die franchise is overigens nog steeds kut imo. Paar maanden gelden nog eens geprobeerd, maar vond de balans tussen het één en ander nog steeds ver te zoeken. Hopelijk is dat in het eindproduct van deze game anders volgend jaar.
Ik zag een preview van Playstation Access, en daar werd o.a. de combat in Crimson Desert wel echt geroemd als iets wat speciaal was. Ik zie het wel. Het is ambitieus, probeert nieuwe dingen, en als het straks een 85+ scoort dan is het prima.
Komt misschien ook omdat in dit filmpje de gamma filter op standje "overdrive" staat. Alles is zo overbelicht waardoor ontzettend veel details wegvallen (zuigt de kleuren ook uit het geheel). En de sharpness filter mag ook een tikkeltje lager. Nu lijkt door het wel bijna offscreen opgenomen, maar dat is het waarschijnlijk niet? Over de gameplay kan ik niks zeggen, maar ik heb de indruk dat deze game grafisch de potentie heeft veel mooier te zijn met wat simpel schuiven in de settings.