3 uurtjes gestart in KCD. Vet hoor. Wat een goede voice acting en storytelling. En de gezichten van de characters zien er ook vaak bijzonder goed uit met goede gelaatsuitdrukkingen. Goede keuze om met deze te starten. Kan ik over paar maandjes (heb helaas niet superveel tijd) voor een prikkie tzt deeltje 2 oppikken.
Ah ik speel bijna nooit Expansions of DLC. Vind main games altijd wel genoeg. TW3 alleen base game gedaan, daarna wel ff klaar mee (ga ik nog wel ooit oppakken denk ik...), CP2077 was ik ook wel klaar met die depri shit na de main story line.
Heeft ook Japanse stemmen trouwens. Damn, missing out. De DLC van The Witcher 3 vind ik denk ik nog beter dan de main game.
Ja dat hoor ik vaker. Daarom nog wel geneigd die ooit op te pakken. Maar na 80 uur in een bepaald spel/omgeving heb ik het wel ff gezien na de rollende credits.
Ik wist niet eens dat ik begon met de DLC, stelde haar als Henry een vraag en ineens speelde ik als Theresa. Werden ook in eens door NPCs allemaal opmerkingen naar mn hoofd geslingerd dat ze me wilde pompen en mn tieten wilde zien. Bah.
Dat hadden ze dan even wat beter moeten communiceren, dan had ik de game al veel eerder gekocht. Ik zag 2 versies in de HK store; 1 waarbij Japanse stemmen genoemd werden, en 1 waarbij dat niet het geval is. Alleen de versie die de het niet heeft was in de aanbieding. Als de EU versie de Japanse stemmen wel heeft, dan zal ik die in de volgende sale kopen. Ik ben zelf nog steeds met Yotei bezig btw. Dat muntjes werpen is leuk.
Geen idee. Ik heb hem gratis gehad op pc en daar zitten gewoon Japanse stemmen bij. Blijkbaar is niet alles beter in HK!
Ik denk dat de PC versie in HK ook gewoon Japanse stemmen heeft. Maar we zitten hier niet voor niets op PlaystationWorld.nl, dus dan heb ik het over de PS4/5 versie.
Volgens mij was dat niet zijn vraag in het Japans. Of bedoel je dat men dat in World Of Warcraft voor je doet?