Hij lijkt mij leuk, maar zeker een flinke tijdsinvestering. Veel aandacht voor allerlei details in de wereld en daar hou ik wel van. De ongerepte natuur doet me ook wel een beetje aan Dragon's Dogma denken.
Het mooie aan deze game is dat je experience verdient door de wereld te ontdekken. Dat vind ik wel cool bedacht. Vanavond en de rest van het weekend ga ik deze game spelen.
Na het zien van deze video snap ik wel de cijfers die de game heeft gekregen ondanks de hype. Het is dus een MMO die ze naar een single player model hebben omgezet, maar het heeft dus behoorlijk wat aspecten die ik vaak ook bij MMO's terug zie komen. Deze review geeft me de indruk dat dit zo'n game is die heel veel dingen goed doet, maar in niets uitblinkt. Uiteraard niets mis mee, maar het pakt duidelijk dingen van Breath Of The Wild / Tears Of The Kingdom, standaard MMO zaken, bepaalde details uit RDR, maar blinkt nergens in uit. De main story content is blijkbaar ook zeer matig / niet bestaand. Ik mist gewoon een bepaalde focus die veel games juist goed maken. The Witcher 3 was zo goed door de details in de quests, BOTW / TOTK is zo goed vanwege de vele gameplay systemen die samen de wereld vormen. Het is meer een dynamische wereld. RDR 2 had de details, maar blonk uit in zijn geweldige verhaal en characters. Een beetje zoals Recka al eerder zonder een heel boekverslag aangaf: "Het ziet er tof uit, maar wat is nou eigenlijk het doel van deze game?"
"Het ziet er tof uit, maar wat is nou eigenlijk het doel van deze game?" Ik kan leven met Skydiven alleen hoor.
game ziet er prachtig uit, maar endless ronddwarrelen, takken rapen en domme errands doen die je beter in reallife kunt doen. troep next