GEEN TROEP! Jammer alleen dat ze de pc port hebben gecanceld. Ooit nog een keer Returnal op pc oppikken.
PC port van Returnal was volgens mij goed verzorgd. Jammer dat de PC port van Saros vooralsnog is geannuleerd. Ongetwijfeld ook om de PS5/pro sales meer te stimuleren.
Early access release! Wel nog bugs en ontbrekende features (vanwege EA), maar komt al heel acceptabel door de HoMM keuring.
Gewoon even een opinie peiler: Waarom stellen ze al die top games uit vanwege GTA, Fable bijvoorbeeld? Gooi dat allemaal gewoon op en rond die release voor een wereldwijde gaming fuck up richting rockstar.
Ja laten we idd een game waar we 3 jaar lang aan werken als studio afzetten tegen een van de grootste launches ever. Misschien kunnen we gewoon al het geld door de plee spoelen
GTA VI, wat gaat de standard edition kosten en de games daaromheen? En twee: Meeste gamers kopen rond het einde van het jaar niet slechts 1 game. GTA VI: Althans de mensen van mijn leeeftijd ongeveer zien dat toch al zwaar overhyped. Al jaren dikke verwachtingen kan ze ook flink opbreken. En Red Dead 2, kijk de kritiek naar die game. Kan ook onnodig realistisch en ingewikkeld zijn, wat veel andere games niet zullen hebben. Dan kan GTA VI extra tegenvallen. Het counter productive effect.
Nou ja ik ga m’n game tegoedbonnen alvast opzijzetten. Also mensen van jouw leeftijd zijn 40, opgegroeid met GTA vice city. Het is prima dat je geen zin hebt in deze game of edgy wil zijn maar kom dan met goede argumenten.
Het was ooik wel een beetje kapitalistisch van mij: Totale oorlog in gaming land. Alles voor economische groei. Nu krijgt Rockstar gewoon vrij baan, praktisch, best wel een enge/rare gedachte dat één bedrijf zoveel invloed heeft. @Yi-Long : Ik ben serieus benieuwd hoe jij daarover denkt?
Ik vind dat iedere game gewoon gratis en met Japanse stemmen moet zijn. Tevens ben ik van mening dat we Friesland een algeheel internet-verbod moeten geven. Maar @Tyrant zal wel weer aanmerkingen hebben … (!) Edit; Ah, Yerewn was me al voor. Ik had eerst even alle reacties moeten lezen. Fucking bankier loopt gewoon te speculeren op mijn replies! Typisch, zoooooo typisch.
Hij wil gewoon de maximale winst uit je halen. Mijn posts worden door iedereen bijna beschouwd als een KPN aandeel.