Vreselijk physics, schaduwen veel te donker, twee sterren voor het neermeppen en doodslaan van iemand. Dat is first degree murder. Is dit realisme? Ook die belichting en dat camerawerk, oef.
wat lul je nou weer allemaal joh. je begrijpt dat dit een low res leak is hopelijk. camera bestuur je zelf. iemand neermeppen en doodslaan is idd meteen 6 sterren het leger achter je sneekse reet aan
Weet niet helemaal hoe je je Happy Meal terug krijgt na je business in een garage-box, maar ik geloof je op je woord …
https://www.coingecko.com/en/coins/cyberleek?chart=type=price&mode=line&timeframe=d7 mooi dat dit gewoon een rugpull gaat worden. Wel troep verder
surprise surprise...t is gewoon gta. maar oke. ik heb er eig reteveel zin in. t ziet er toch wel weer heel goed uit. er zitten zoveel details in die clip dat vertel ik niet cuz im the vaguepost KING
Ben benieuwd of je testikels ook krimpen zodra het buiten koud wordt of als je gaat zwemmen … (In de game)
Nou vind het maar mwah. Rond 1:50 ook dat hij die homeless mensen met een mes te lijf gaat. Ze blijven gewoon lekker staan en naar hem toe lopen. Geen paniek, niemand woest of probeert ook een wapen te pakken oid. Lame. Budgetbak.
niet om rockstar te praisen maar rond 2:00 probeert die guy toch echt jason te attacken + prob fentanyl papis dus sws zombies en daarmee aardig representable. anyways t is gwn lousy gta geklooi gameplay what did you expect. verwacht geen wonder ofzo. maar gwn rdr2 lvl shit. ik vind die jason en lucia alleen superlame beter convincen ze me nog met wat gekke chars en een leipe story.
Schijnen ook paar jaar oud te zijn deze beelden. Voor de rest laat ik me graag verrassen met officiële beelden.