Vond het geen hele bijzondere trailer om eerlijk te zijn. Tuurlijk, de graphics zien er goed uit (vooral de gezichten op bepaalde momenten), maar ik zie weinig nieuwe opties of mogelijkheden in de wereld. Dat aankomen en afvallen plus kunnen trainen is leuk, maar dat konden we in 2004 in San Andreas ook al. Niks nieuws onder de zon. Ook komt die Jason over als een ontzettend saaie flapdrol, kan me niet voorstellen dat je daar niet snel op uitgekeken raakt. Lucia vond ik wel iets interessanter, maar dat hebben ze waarschijnlijk bewust gedaan omdat zij een vrouw is en daar vrij veel commentaar op was destijds. Dan moeten ze natuurlijk wel iets doen om haar extra te laten "shinen". Ook die politieauto's bij de achtervolging vlogen binnen no time over de kop. Dat ziet er allemaal spectaculair uit, maar als het zo makkelijk gaat is het natuurlijk geen zak aan om te spelen. Al met al dezelfde opgewarmde koek met iets betere graphics, gaap.
Héhé, eindelijk iemand die het snapt en niet zo met de hype meegaat. Tering zeg. Fanboys: FF opletten! Hier spreekt een grote meneer!
ik geloof dat niemand hier de fanboy uithangt. eens met blaasjongen hoor, ziet er amazing uit, goede muziek, maar niets nieuws onder de zon.
Nou, vooral Zumpelvelder komt echt wel in de categorie "fanboy" terecht. Die jongen heeft gewoon al 3 keer de de trailer bekeken binnen 1 dag(!), ik vraag me echt af wat voor persoon achter zo'n account zit want kan niet helemaal zuiver zijn. Komt ook bijna klaar bij een simpele parachutesprong die we al 100x in andere GTA's hebben gezien, vrij lachwekkend in mijn ogen. Mag wel even gedimd worden dus wat mij betreft.
Jij komt hier na jaren terug beetje te bashen op een andere member hier? Als je zo doorgaat mag je wel weer vertrekken.