Nah. PS5 Pro fixen. Oud klasgenoot van mij had een keer een stunt in Parijs. 2,50 aansteker onder de Eiffeltoren, 5,00 verkopen aan de volgende dakloze. Kun jij ook wel om een PS5 pro te krijgen.
Heb hem later gecorrigeerd doordat hij spijbelde en ik klassenoudste was. Ik was de docent even voor met invullen van klassenboek. Weet hij niet meer.
Dit interesseert niemand toch wat gast. Hou dit soort troep alsjeblieft voor je. Nu maar weer ontopic
Dat is in elk geval on topic... alleen moet je het meer zoeken bij Harry Potter. Ga er wel vanuit dat er ook snitches zitten in GTA VI.
RIP Reckuuza's einde van de maand. Veel plezier alvast. Ik sta voor WoW Forever in de beta in een wachtrij van 19k.
Ik ga gewoon die laatste Saint’s Row game spelen. Is toch gewoon precies hetzelfde. Open world, beetje rijden, schieten, killen, rotzooi trappen.
Mooi ook, game op disc? Nee fuck jullie. Ps, we gaan wel al het mogelijk andere op zoveel mogelijk discs uitbrengen zodat jullie daar lekker op leeg kunnen lopen.
ja hoop dat ze tzt wat datacenters bijgeprikt hebben. Heeft XBW al een backup plan voor als de forumactiviteit verdubbelt van 6 naar 12 actieve leden rond de release?
ik geloof er heilig in dat dit forum ooit weer s offline gaat en nooit meer terugkomt alsof we jarenlang van onze energie hebben verspild aan het afzeiken op elkaar terwijl we elkaar eig helemaal niet kennen en daarna poef pats gone. lijkt tinder wel