Scheid namen met een komma.
We hebben trouwens nog wel wat mensen nodig. Dus als jullie je geroepen voelen ...
Iiyama ProLite B2403WS 1920*1200 idd , sorry ;-) Enneuh, khad net over de XCM HDMI kabel gelezen, die dus op een STANDAARD 360 het signaal kon...
Vraagje. Ik heb een nieuw 24" schermpje gekocht. 1920*1080 full HD. Nu, wat moet ik doen om uit m'n 360 het best mogelijke te krijgen qua grafisch...
Kheb de snipe optie gekozen. En daarna de Panzer met Gammon granaten opgeblazen. Volgende missie was dan weeral heel simpel.
Kvond het ook geweldig. Lang geleden dat er een goeie spacesim was. Mag van mij zeker een vervolg komen.
Ik geraak maar niet over die brug bij Operation Market Garden op normal. Halo 3 op legendary is zelfs simpeler vind ik :)
Voor diegenen die problemen hebben na die patch. Gewoon de cache clearen. Tijdens het laden de 2 bumper toetsen inhouden en voila.
Ik vond de demo schitterend. Enneuh, geen enkel van die Italiaantjes riep nog rond na een headshot. Dus misschien iets beter leren mikken ? Trouwens,...
En wanneer gaan we eens club en inter-club ranked races doen ? ;)
Ik zal in het vervolg als ik gewoon zin heb om wat rond te sjeezen dit doen in de buurt van het clubhuis. Als iedereen dit doet zal je veel sneller...
Verdomme, had toch de Jag XJ220 genomen als club-car verdorie ;) Ok, deze avond eens snel een lotusje bijkopen dus . P.S. Krijg ik de old-fart...
Zin ? Ja, maar die Unittesten hier op het werk gaan zichzelf niet schrijven. Growing up sucks ;)
Sorry he mensen, de b staat vlak naast de n op mijn keyboard, en fouten gebeuren ;)
Millionaire's race, in mijn Koeningsegg CCR . Ref time 60:00:00 Final time 60:05:42 Maar een paar blikjes bier hebben dat opgelost ;)
Doe die tour around the island challenge een paar keer anders ? Een keertje of 10 zal wel voldoende zijn ;) Geen verkeer, geen flikken in die race.