Scheid namen met een komma.
mooie tekeningen reageer nuttig of reageer niet. Dit is een serieuze discussie. - mr.E
voer in bij uitvoeren ''Command'' en dan komt er zon dos venster. voer daar in ''ipconfig/all'' (commands zijn zonder de aanhalings tekens) dan...
gouden jaques richal a 740 euro prachtig spul
hiphop is de vijand:P happy days in culemborg heb je trouwens goeie feesten. das niet zo ver weg van utrecht.
nee idd dat is vies.. maar vind het wel master als ze van de zelfde muziek houd:)
polsbandjes zijn gay
master een meisje dat van de zelfde muziek soort houd.. dat vink tog weleen pluspunt.. aleen moet ze niet zo bijlopen als een reefteefie:P
nog mensen naar Pokkeherrie! geweest. paar weken geleden inde happy days:P.. was echt hard. werd aleen maar Darkcore & Terror gedraaid :D enkele...
iemand qlimax aankomend weekend? ik wel:P
zaterdag qlimax.. heb er weer zin in:D
autocad is het beste tekenprogramma wat er is. in het 3d tekenen is het programma al een stuk verder dan allplan (een teken programma speciaal voor...
bedoel je de combinatie van lonsdale & white power roepen? of kan ik nou zeggen : ''wow ik hou van hardcore,darkcore,terror en draag lonsdale dus ik...
welkom in kanalen eiland
echt triest dat gezeik over lonsdale.. is gewoon een merk dat hoort bij hardcore.. net als dat er op een frikandel speciaal uitjes horen. :~ altijd...