Scheid namen met een komma.
maak daar maar 2 uurtjes van danm het lijkt wel oud en nieuw
ik ga PGR3 wel spelen maar of ik ook onlline ga ik heb nog geen idee maar dat hoord men nog wel wat zal school trouwens blij met mij zijn vrijdag :D...
ik heb hem gepreorderd bij een kleine game winkel bij mij in de stad (castlegames.nl) daar sta ik op de lijst als 5de en ik ben al opgebeld dat ik...
ik heb nu ineens last van zo'n vage gedachte namelijk: donderdag middag je loopt de winkel binnen. je koopt een of 2 games met misschien nog een...
Xbox 360 Versie: Premium Edition Spellen: Perfect Dark Zero, Project Gothma Racing 3 Accesoires: 1x wireless controller, 1x plug en play kit het...
de gameshop waar ik hem besteld heb belde mij vandaag ook nog om even alles vast te zetten en wat info in te winnen. gelijk ff een 2de controller er...
ookal heb je wel een kitje maakt het nog niet uit of je hem nu al haald of volgend jaar die kit geld namelijk tot eind 2006
toch zal ik ook een beetje uitkijken met DHM Trading en ook even vragen of je een van de versies die verkocht worden werkend mag zien. ik heb net...
Ik moet nog even kijken waar ik hem neer zet ik heb de ruimte om hem horizontaal onder mijn tv in een kasje te planten. Ook kan ik hem verticaal op...
dank voor de info dat is weer een slok op een borel minder kan ik weer wat meer bier kopen voor 2 dec
ik heb ook even geinformeerd hoeveel zo`n Play & Charge kit kost bij de winkel waar ik de X360 besteld heb. maar zit er dan al geen Rechargable...
Ik wist niet zeker of dit in een bepaald topic kon dus maak ik even een nieuwe aan als dit niet goed is mag een van de mods dit verplaatsen en het...
Xbox Premium - € 360 (aanbetaaling van 40 eurie al gedaan) Games: Oblivion en misschien nog 1 of 2 ander maar weet nog niet zeker misschien well PDZ...
castlegames was al door hun 20 stuks heem alleen word er op de site aan gegeven dat ze er vrijdag nog meer verwachten. dit is vrij apart omdat...