Scheid namen met een komma.
Re: Re: splitter Ja ik heb hem al uitgeprobeerd en het werkt goed. De dreamcast xbox en mijn cube hebben allemaal rgb. Let wel op dat je ook...
splitter Ik heb die bij de mediamarkt ook zien liggen. Maar daar wisten ze niet of alle aansluitingen rgb waren. En nu heb ik zeker te weten drie...
Na lang zoeken heb ik eindelijk een goede rgb splitter gevonden die ook nog niet eens te gek duur is. Hij is te koop bij conrad en heeft het...
advanced cable Nou ik kan maar 1 dingen zeggen. kkoooopppppeeeeennnnn. Echt het beeld is veel scherper en de kleuren zijn veel mooier. En het is...
sorry Sorry foutje van mij kan gebeuren. Maar gerjan heeft inderdaad de scartsplitter gevonden die ik bedoel. Is dit wat
Ik zag deze scart splitter op conrad. Heeft iemand met deze scart splitter. Hij is wel rgb schakelbaar maar weet niet hoeveel scarts rgb zijn. Ik...
vga converter Ik heb de vga converter bij futuuremax vandaan en koste me geloof ik 60 euro. Ik heb een dreamcast en die heeft spellen die vga...
Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden. Maar de discussie plasma, lcd heeft niet veel meer te maken met mijn vraag. Het is wel een leuke discussie...
Bedankt voor jullie adviezen. Kijk voor dvd gebruik ik mijn xbox niet. Er staat een prachtig pioneer setje met dolby, dts en nog meer van dat moois...
OP dit moment heb ik mijn xbox aan gesloten op een pc monitor. En mijn game cube op een kleine 38 cm tv en daarbij ook nog maar dat kan op allebei...