Scheid namen met een komma.
[MEDIA] Een cover shooter in het universum van The Expanse? Oké, ik ben benieuwd.
Metroid Prime inderdaad. En het gedeelte direct na Xen deed mij wel een beetje aan Outcast denken. Black Mesa zit vol met geweldige muziek. Het voegt...
Vandaag uitgespeeld. Ik vind het stuk waarbij de aliens en het leger elkaar bevechten nog steeds het best. Maar Xen was erg mooi en de final boss...
Dank heren! [MEDIA]
Praat me er niet over haha, naast dus die van mijn PC. Maar op de Switch ga ik het rustig aan doen. Pak er de beste titels tussenuit, vooral de...
Ennnn... zojuist een Switch 2 bij Nedgame besteld. 510 euro, versie met Mario Kart World. Heb wel een goed gevoel bij deze console, althans zolang we...
Hm, dat geeft deze review ook aan. De resolutie is wel hoger, maar de textures zijn niet of nauwelijks verbeterd. Ik zie nog geen Switch 2 upgrade...
[MEDIA] Switch 2 upgrade. Zonder de upgrade speelt het spel soepeler op de Switch 2, maar voor 4K 60fps (HDR?) en wat extra mobiel functies moet je...
Het ontloopt elkaar ook niet veel, maar ik vind World toch weer iets scherper ogen, vlotter draaien en met meer racers op het scherm. Game laadt ook...
Beste karakter van het spel.
Wat me wel opvalt is dat er niet veel rondes op de "echte" tracks worden gereden? Althans, ik ken de tracks niet zo goed maar volgens mij begint elk...
[MEDIA] [MEDIA] F-Zero alike? Ziet er puik uit. Vooral snoei hard racen over boost pads.
Vooral van de games. 80 Euro tikt flink aan, zeker omdat Nintendo minder vaak titels in de aanbieding gooit t.o.v. de concurrentie.
[MEDIA] Een uur lang Mario Kart World gameplay. Pwew, dit ziet er nog veel beter uit dan gedacht. Mario Kart is ver gekomen!
[MEDIA] [MEDIA] Erg blij met de FFT remaster, die al een tijdje zat aan te komen. Voor mij een goed excuus om eindelijk deze game op te pakken....