Scheid namen met een komma.
[MEDIA] [MEDIA] F-Zero alike? Ziet er puik uit. Vooral snoei hard racen over boost pads.
Vooral van de games. 80 Euro tikt flink aan, zeker omdat Nintendo minder vaak titels in de aanbieding gooit t.o.v. de concurrentie.
[MEDIA] Een uur lang Mario Kart World gameplay. Pwew, dit ziet er nog veel beter uit dan gedacht. Mario Kart is ver gekomen!
[MEDIA] [MEDIA] Erg blij met de FFT remaster, die al een tijdje zat aan te komen. Voor mij een goed excuus om eindelijk deze game op te pakken....
[MEDIA] Dit wordt of helemaal geweldig of de grootste flop. Maar het ziet er nu al geinig uit.
Ik kruip nog steeds, maar het duurt even jongens.
Ja gaaf he? Dat valt mij ook altijd op.
Oeps, we zijn nog een re-release vergeten! Da's nummer 16. ;) [MEDIA]
[MEDIA] HoMM 3 Fortress, maar dan door AI gegenereerd.
Alleen 10-jarig bestaan toch, of zit er ook nog een update aan vast? Ik wacht trouwens nog steeds op die Witcher 1 remake. Het is wat stil op dat...
Van wat ik begreep is Dark Ages behoorlijk gemakkelijk vergeleken met Eternal. De parry Windows is bijvoorbeeld standaard erg ruim. Doom Eternal...
Vind je het echt gaaf, of zit je weer wat te jennen? ;) Ik ben er ook benieuwd naar. Reboot schijnt het een en ander gewijzigd te hebben. Een stuk...
[MEDIA] [MEDIA] Everspace voor 0,99 eurocent in de Steam store. En toen ik aan het shoppen was gelijk ook maar Black Mesa gekocht (reboot van...
[MEDIA] Rip & tear! Super geoptimaliseerd op de PC. ID Tech blijft een geweldige custom engine.
Eenmaal, andermaal, wie gaat hier nog overheen?