Scheid namen met een komma.
Iedereen kan hem dit weekend downloaden en gebruiken via de xbox insider app. Die even downloaden in de xbox store en via daar kun je dan de beta...
Bij kaarten heb je locatievoorzieningen helemaal uit staan die moet je even aanzetten.
Puur hobby :). Dat de directie hun communicatie naar de buitenwacht beter had kunnen verzorgen ben ik het helemaal met je eens. Maar goed ik verwacht...
Het staat je vrij om te vinden dat de directie van Feyenoord gefaald heeft. Persoonlijk vind ik dat lafheid en gebrek aan visie van een deel van de...
Uit een enquete blijkt dat bijna 75% van de seizoenkaarthouders voorstander van het HNS is. En moeten we overal op voorhand draagvlak creëren. Een...
Onder volgende link de belangrijkste conclusies van de verschillende second opinions:...
Alle second-opinions zijn geplaatst op de site van de gemeente Rotterdam als bijlage van de raadsvergadering van enkele weken alleen kan ik ze nu zo...
Het plan van RDK is compleet afgeschoten door het rapport van de UEFA wat betreft de eisen waar een stadion nu zal aan moeten voldoen. Ik zou zeggen...
Probleem is dat er in de kuip nooit een volledige schaatsbaan past. Al is hetgeen wat nu gerealiseerd gaat worden ook geen volledige baan kwa...
Als je kijkt naar wat de kosten per stoel bij nieuwbouw waren dan is dit gewoon gemiddeld ten opzichte van andere nieuwbouw stadions in Europa....
Volgens mij krijg je op deze wijze niet meer dan 1200 kcal binnen per dag. Lijkt me erg weinig voor een jonge dame.
Dus als er voor een auto 25 jaar wegenbelasting is betaald hoeft het niet meer? Wat is de reden dat jij dat goed vindt. Je betaald toch immers ook je...
Hoe zo goedkoop? Zakelijk abbo?
Druk op back dan volgt de camera de bal.
Probleem is dat je het nergens zwart/wit krijgt. Ook lijkt me 90 euro vrij weinig, want dan zou KPN veel goedkoper zijn dan vodafone/t-mobile en dat...
Ik weet niet wat je daadwerkelijk moet betalen, maar volgens mij de dagwaarde?! Nou is die bij iPhones altijd nog vrij hoog. Volgens mij is de beste...
En dan loopt je abbo af en mag je nog even 400 euro voor je telefoon aftikken :'|
Ik zie wel spelers warmlopen hoor...
Denny's bedoel ik ja, foutje! Geniale tent met die gigantische porties! Heerlijk om daar na het stappen naar toe te gaan!
Hij zit op Curacao, daar betalen ze met guldens (en dollars). Gigantische grote maten frisdrank en eten hebben ze ook in die bioscoop op Cura. Ow en...