Scheid namen met een komma.
Ik ben vanavond in de buurt van Eindhoven. Kan iemand me misschien vertellen of de mediamarkt ze daar vandaag al verkoopt? thanks
ja hoor... Alles dubbel gechecked en krijg ook telkens de melding dat de activatielink naar mijn emailadres gestuurd is maar ik ontvang iedere keer...
Deze voormiddag 4 keer geprobeerd met 4 verschillende usernames en emailadressen, maar helaas zonder succes. Ik krijg telkens geen activatielink voor...
Ik ben ondertussen al 45 minuten aan het wachten op de activatielink van mijn account... net ff wat langer dan 3 minuten dus :{
weet iemand of mediamarkt Eindhoven hem al heeft?
Je krijgt een e-mail waarin ze dit vermelden. Ik heb eindelijk een werkende 360 aangekregen! Kan dus nog eens spelen, was al meer dan een maand...
Vind ik ook. Nu is het allemaal nog niet ZO erg voor hun want ze leveren snel een 'nieuwe'360 (of deze werkt is een andere zaak) en er is nog geen...
Wij hadden met onze eerste 360 ook geen problemen. Lord of the rings gekocht maand geleden, update gedaan en daarna zijn alle problemen begonnen....
Na het opsturen van onze 360 en een week later de voeding wordt het nu tijd voor de 3de 360 op een maand tijd. Wat een rotzooi! En dan nog durven...
Onze 360 was ook kapot. Vorige week opgehaald en deze week een andere ontvangen, maar deze doet het ook al niet! Beiden werkten eventjes, liepen...
Die statieven gaan geen probleem vormen dan hoor. Zo veel wegen die satelietjes niet... Ik gebruik dezelfde set voor mijn 360 (games & films) en ik...
Is dit spel ook iets voor iemand die niks van deze reeks kent of moet je ervaring hebben met dit soort games? Het ziet er wel een leuk spel uit, maar...
Ik heb normaal vanavond mijn Samsung LE26M51B! :9 Ik zal mijn ervaringen met dit toestel hier later posten dan...
Louike,ik zie op de samsungsite toch dat beide modellen dezelfde helderheid hebben hoor. Ik zou zelf eens moeten gaan vergelijken ook eigenlijk...
Bedankt voor je reply! Hier heb ik wat aan. Het zal M51B worden dus denk ik. @ Gaudio: Ik ga er mijn xbox360 op gebruiken ja
Hoi, Ik wil me ook een Samsung LCD gaan aanschaffen, maar ik twijfel tussen deze 2: => samsung le26m51b [img] of => samsung le26r51b...