Scheid namen met een komma.
Wat bedoel je precies? Enkel lightsaber, doublebladed of twee lightsabers (short in offhand) Of bedoel je combo's van kristallen? Ik vecht zelf,...
De opdrachten in de guild zijn de belangrijke missies, je hebt daarbuiten nog wel meer missies/minigames/e.a. om te doen, maar om verder in het spel...
Maar moet je die battles zelf voeren of kan het ook bij automatic resolve battles voorkomen dat je een general erbij krijgt? Trouwens gisteren voor...
thanx
Weet iemand een goede site om officiele nieuwe xboxonderdelen te kopen. Twee vrienden van mij zitten namelijk met kapotte xboxen (geen garantie...
Ik speel dit spel bij vrienden van me (want mijn pc is GVD niet snel genoeg :( ) en ik moet zeggen dat dit spel echt in mijn top 10 aller tijden...
In deze draad staat een berichte van Sargeant Swift (van vandaag) waar ik wel ff op wil reageren. Het gaat over een opleiding tot gamesdeveloper op...
Hier komt nog bij dat er in de atlantische oceaan een tsunami-waarschuwingssysteem is, waardoor we in ieder geval weten dat ie eraan komt. Dat had...
hmmm, dertig dagen :~ hoe groot is de attachment capaciteit bij 25 mb storage?
Heb het net ook even gedaan, thanx fardo (en goedzo). Hoe lang duurt het ongeveer totdat ik het weer in het nederlands kan zetten (engels is geen...
Probeer een weekje eerder te beginnen met stagelopen, de meeste bedrijven (en scholen) vinden het niet erg zolang je maar genoeg uren/dagen in je...
IMO omdat er dan weer een goede, geupdate, volledige beginpost kan worden gemaakt. En dat als je gaat zoeken krijg je de goede draad en hoef je...
Klopt klik Stargate SG1: The Alliance. Release 1e kwart 2005
Ik zit ook elke maandag voor de buis. Ik houd van bijna alle Sci-fi series/films dus ook SG1 volg ik op de voet. Zijn ze echt op Veronica pas...
damn, ik kom er net achter dat het probleem aan mijn firewall ligt. en dat het alleen gebeurd bij de plaatjes tags en niet bij de img tags... :~...
Volgens mij kan je 2 delen uit grafkelders of graven halen. En de helm kan je krijgen in het huisje van de gravedigger
Loop naar de begraafplaats in Oakvale, daar staan 2 mannetjes te praten. Verschuil je op veilige afstand, maar niet zover dat je ze niet meer hoort....
*kick* Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?
Mijn board zat gewoon in het originele plastic, maar ik heb het in de duijvestein winkel gekocht. Volgens mij koop je bij de snowworldshops ook...
Nu op discovery, Blue Planet. Zet het aan en verbaas je over de ongelovelijk rare/bizarre/coole/lelijke/vage dieren die in de diepzee leven!