Scheid namen met een komma.
Hey jonges... Ik kan bij lange na niet alle shops vinden... kan iemand misschien een screenshotje posten van je minimap? Ik zoek me namelijk...
Hoppake nummer2:...
My masterpiece:...
Cool }:] Busy busy
Reputation punten als verzachtend middel? ;)
land 2.5.1 :~
Lijkt me wel grappig, is een beetje hetzelfde als 'The lost realm' en Kings of Chaos'. Laten we hopen dat hier minder bugs in zitten als in Kings of...
Hier is mijn Selectie... [img] mzzl _0/ (ik hou van die smile)
Ik word GEeeeeekk!!! 8) Ik heb gewoon gewonnen van Arsenal in de Eurpean Super Cup!!!??!?? 8) w00000000t!!! [img] Absuuurrd gewoon! :o...
Ik ruil alleen tegen Ninja Gaiden3) Edit: Er staat niks over mini-varkens in het beleid Darkwing moet maar weer eens gaan updaten ;)
Mijn Cerci, Hij heeft nu een dipje, Dribbling, Agility en Balance zijn net wat omlaag gegaan [IMG] Dit hoort een spits te doen: [img]...
3)
Dat heb ik ook een keer gehad, voordat ik de nieuwste patch had kon ik um wel vinden. maar nu ik de patch geinstalleerd heb, is adu onvindbaar...
Cool mars :D
Erm, even ergens de patch downloade, dan bij instellingen; Language: Dutch. en hoppa
ikke ikke :) ik zie het wel als ie er is
Haha, check dit:P 2e seizoen en...... [IMG] Ik hou van Heerenveen, Update UEFA: Sxhalke 04: [uit] 1-3 [thuis] 1-1 Update Dutch cup:...
1) (ongeveer 30000/week) 2) heeft mij in het 2e seizoen 60 Mlj gekocht :{ En ik maar kampen met een transferbudget van 2.7 milj |:- Ik heb...
De gameplay, graphics, muziek en AI kan van mij part hetzelfde blijven Ik wil Multyplayer!! :{
Even over mijn trainingschema: Mijntes is echt super makkelijk Zondag vrij Rest van de dagen, alleen maar trainen op 'Overloading Devensive'...