Scheid namen met een komma.
Melbuuln had ook al een reactie gegeven, ik doe het ook nog even. Allereerst idd de resolutie, de96 is hd-ready en de 97 is full hd. Daarnaast heeft...
Het kan zijn dat het geen wat je af wilt spelen vanaf de pc naar de tv, kwa resolutie te hoog is.
Even voor de duidelijkheid, de kijkhoek is een leuke bijkomstigheid van S-PVA, maar het ware voordeel zit hem in de kleuren, die zijn intenser en het...
Wat een koningsprijs heb jij gehad voor je eerste serie bravia toestel zeg:thumbsup: Bij ons werden de laatste nieuwe voor dat geld gedumpt.
Ik wil even een algemene reactie geven op hetgeen wat hier zojuist voorbij komt over garantie en kabels. We willen hier allemaal de maximale...
Het is heel moeilijk om dit op voorhand als consument te weten, ik heb het voordeel dat ik dagelijks met mensen te maken heb die soorgelijke...
Voor zover mij bekend is het de 32pf9731 als ik het goed zeg uit mn hoofd. En dat clear lcd is in samenwerking met de andere beeldverbeteraars het...
Als je de philips gaat bekijken dan weet je waarom hij een stuk duurder is3)
Bruut model, als je dan toch lcd wilt, dan maar eentje met Clear Lcd techniek. Het eerste systeem dat afrekent met het veeg effect.
Ik ben dus werkzaam in de electronica business en spreek zo nu en dan vertegenwoordigers van de diverse merken, maar ook wel mensen die een hogere...
Vergeet ook de merken Jvc en Panasonic niet.
Mensen kijk aub uit met redcoon. Er is een mogelijkheid dat je een buitenlands model krijgt, waarvan ik niet de nadelen ga uitleggen, want die zijn...
Ik heb het afgelopen jaar verschillende modellen samsung plasma's gehad en ik kan nu niet zeggen dat ik daar heel positief over ben. Dat wil niet...
Kijk en dat is nou het leuke als je in deze branche werkt. De technische gegevens die je onder andere kunt vinden op de duitse site van panasonic,...
Ik was afgelopen dinsdag in MM Alkmaar en daar staat de 42pv45 voor 1399,- verkoop. Het is algemeen bekend dat de prijzen per mediamarkt nogal...
Top toestel die Panasonic 42PV60, maar als je wat geld in je zak wilt houden en wel hetzelfde scherm wilt op de zwarte rand na, dan kies je de...
Nou FULL HD kan je alvast schudden met het budget van 500,- tot 800,-. Je oriënteren op een 720p hd-ready scherm in de maat 32" lijkt me een goede...
Zoals ik al zei, k zal morgen alsnog even kijken voor de aansluitingen. Een xbox360 op een conventionele tv, breedbeeld of niet ten opzichte van een...
De 27S71 heeft ook een pva panel, dus in dat opzicht zijn ze gelijk. Van de R32 is bijzonder weinig terug te vinden, zowel op internet als op mijn...
Met uitzondering van de R32 dat is een pva panel.