Scheid namen met een komma.
sorry ik bedoelde eigenlijk dat de Ring of Light dan twee lampjes rood laat branden. Oftewel Oververhitting. maar oververhitting met de nieuwe...
Ik heb ook al enkele maanden een Nyko Intercooler TS voor de xbox 360. Nu moet ik zeggen dat hij inderdaad in het begin wel leek te helpen. Maar de...
He jongens, ik heb nog een tip voor een hele goede monitor. Top samsung monitor voor een redelijke prijs. :) Samsung SyncMaster 2493HM...
weet iemand wat je precies kan met die ribonucleic(bonus) memory? (die memory die je unlocked als je alle view points vindt, alle flags vindt en...
weet iemand hoe je het paard shadowmere terug kan krijgen? Ik weet dat hij terug zou moeten komen bij fort farrugut. Dus ik heb daar een lange tijd...
he ik heb kort geleden de samsung syncmaster 225BW gekregen. Deze wou ik gaan gebruiken om op te gamen maar ik heb een probleem. OP analoog...
oke bedankt jeepee ik zal dan wel tegen die tijd kijken welke resolutie het beste werkt bij mij. Ik denk ook dat ik inderdaad de samsung neem. Een...
Jeepee nog bedankt voor je verdere informatie. ik had nog een vraag. ik krijg in mei een iiyama 22" TFT Breedbeeld E2200WS of een samsung 22" TFT...
welke resoluties zijn er eigenlijk allemaal nog meer mogelijk om in te stellen?
oke ik zal gewoon is rond kijken wat de beste keus is.
is deze speakerset van logitech goed genoeg? http://www.paradigit.nl/info.php?group=4&art=10009085
is deze speakerset goed genoeg? http://www.paradigit.nl/info.php?group=4&art=10009085
oke dank je wel. Maar wat voor speakerset kan ik het beste gebruiken?
ik wou nog een tft monitor aanschaffen om HD te kunnen spelen op mijn xbox 360 want een echte hdtv is voor mij nog iets te duur. maar nu weet ik nog...
kijk anders of je er wel de goede batterijen er in hebt gedaan(alkaline batterijen) en probeer de opties die al gegeven zijn aan je.
ik heb hetzelfde probleem, toen ik de update voor ninja gaiden had gedownload en het spel starte, hoorde ik helemaal geen muziek en geen geluid meer.
ik heb ook zo'n update gehad in begin maart maar ik had geen last van zulk soort problemen.
allemaal mooie spulletjes en handig maar vooral dat koffertje
ik bij ninja gaiden als ik steeds word dood gemaakt door die sterke monsters.