Scheid namen met een komma.
Balen zeg voor jou. Ik heb COD 2 online gespeeld en dat is echt geweldig_O_
het is maar een Core niemand wil een Core
laat maar heb het al door sorry voor dubbelpost|:-
Niet dat ik weet. Maar SD kaarten zijn wel iets goedkoper.
dat heb ik nu ook dus: ik heb een probleem ik heb een bestand gedownload met de extensie .001 ik wist niet wat het was dus heb ik het per ongeluk...
[img] volgens mij update het niet vanzelf Edit : toch wel Edit : volgens hun heb ik gold.
m8) 5 miljoen megapixels. dat bestaat nie eens 8)
Je hebt ook 3rd party faceplates. [IMG] Ze zijn wel erg lelijk vind ik.
die linkst naast de 360 is nog kleiner
kijk Ken Kutaragi is er ook blij mee [IMG] sorry dubbelpost
WTF hoe weet je dat?.Heb je Een ecoclopedy onder je oksel ?8)
Dan weet ik ook nog wel een bundel: een xbox 360 (chroomfrontje)(alleen xbox niet al die accesoires) een HDD een Wireless controller een RGB...
wat ik lomp vind aan de ps2 en ps3 de aan en uitknop zit aan de achterkant is dat een gewoonte van Jappaners om je hand door je kast heen te halen...
Ik zou voor de Olympus C-480 zoom gaan. bekend merk en 4 MP en redelijk goedkoop...
bedoel je als je de tijd goed zet de klok vanzelf veranderd mischien andere tijdzone instellen 8)
damn:( dat gaat dat dus niet door. thx van jouw site gehaald maar als je bezwaar hebt haal ik hem wel weg._O_ ps goede site trouwens ga zo door
ik heb een vraag als je voor de xbox 360 een wireless adapter koopt krijg je dan ook een ding dat je in je modem kan pluggen
SCART is beter. op 100 Hz heb je scherper en rustiger beeld dus je ziet alles wat beter.
[IMG] bron http://www.play.com