Scheid namen met een komma.
Ohw, Thanks man... Jah maar ik had de halve thread al doorgenomen, maar kon niets vinden en hier kon ook snel antwoord op gegeven worden... dusse...
Ja, ten eerste hoe zet ik mijn xbox in de router (hoe en waar ik de ip moet invullen...) en ten tweede waar kan ik die dmz-zone vinden, want ook al...
Hey shit!!! Ik had hem gisteren al binnen, maar heb geen tijd gehad om hem te intalleren enzo... probeer ik het vraagtie natuurlijk om de key......
Hey maare welke server gaan we joinen voor PvE... ik wil hem eigenlijk nu wel spelen onderhand... :P
Hey fardo... kun je me hier mee helpen???
jah ik dacht van wel...
ik heb een verschrikkelijke ervaring gehad met lego racers... dan zit je lekker te racen springt er zomaar uit het niets een zombie in je nek......
sitecom even kijken welk type precies.... EDIT: het is een WL 114 met 54 Mbps
Nee in halo 1 was de pistol veel te goed niet alleen omdat je ermee spawned maar ook omdat hij goed is van dichtbij en ver af... En je hebt altijd...
Ik weet niet precies welke ik moet hebben want ik heb ook nog deze, waar iemand anders zij dat ik moet wezen. ID Service Ports Server IP Enable...
Ja ik snap ook wel waarom ze het niet doen, maar ik vind eht alleen raar/jammer dat ze er niets op hebben gevonden dat het wel mogelijk is. Want...
Ik kom in de router bij advanced en daarna special applications hierop uit... trouwens ik heb neit dezelfde router als maqua :) ... maar wat moet...
jah da vink best wel zuigen.... jammer dat ze niet iets kunnen bedenken hiervoor zodat het wel kan...
ok is goed ... ik zal waarschijnlijk toch pas in de loop van de middag gaan spelen dan check ik eerst xbw wel even voor de server Maar komen er...
Hey, Ik heb het al eens eerder gevraagt, maare welke server gaan de mensen van xbw spelen??? lijkt me wel leuk om met nederlanders te spelen
Hey maare wat ik ook wel belangrijk vind is welke server de meeste nederlanders gaan, of dat we afspraken maken welke server we gaan... Of komt...
ja ok ik heb het nu gevonden maar er staat bij mij dit ID Service Ports Server IP Enable Use...
Ja, maar als je zonder credit card wil betalen, dok je er veel meer voor per maand, Bij gcshop heb je een kaartje van 60 dagen voor 25 euro.......
Als ik mijn ip invoer (die ik in het boekje heb gevonden) moet ik een naam + wachtwoord invoeren waar moet dat van zij, want ik kom er niet...
Hey, trouwens één vraagje... Zou je met de gedownloade final beta versie ook het echte spel kunnen spelen?