Scheid namen met een komma.
Je kan mij ook toevoegen. Ik ben vaak met PGR2 online
Ik kan vanavond zeer waarschijnlijk niet op tijd zijn voor de race en de komende weken zal het ook lastig gaan. Ik denk dat het het beste is om een...
Ik kan vanavond niet meedoen, ben namelijk op vakantie 3) Veel plezier met de race.
Sorry dat ik er niet bij was, familiebezoek duurde helaas langer dan gepland was.....
Met veel programma's om plaatjes te bekijken heb je een optie "resize", hiermee kan je precies aangeven hoeveel pixels je avatar moet zijn. Ik...
Ik denk dat dat probleem niet opgelost gaat worden door altijd een tweede race te houden, je kan er dan netzo goed weer tegen aan lopen. Het is...
Als dit zou doen heeft het dus voordeel om in de rustige re-run te rijden, want hoe minder rijders des te kleiner is de kans op ongelukken.
Ik vind juist het mooie van racen dat je op de baan direct met elkaar om de plaatsen vecht. In welke tijd het uiteindelijk gaat is veel minder van...
Ik vind dit zelf een wat minder idee. Het lijkt mij een stuk spannender als je gewoon één race houdt.
Komt dat niet doordat de host een lage upload snelheid heeft? Volgens mij zullen er geen problemen komen als je host hebt met een hoge uploadsnelheid
Het is inderdaad leuk om elkaar een beetje op te fokken met steeds snellere tijden! Hopelijk kan ik vanavond ook nog even online komen om even te...
Ik heb wel gehoord dat het installeren van de AB niet altijd even soepel verloopt. Ik heb zelf de SP gekocht en ik vind het echt een fijn...
hmmm, mijn tijd zal niet lang meer blijven staan vrees ik. Je gunt me ook geen één baan waar ik sneller mag zijn hè? :p :p Ik ga deze week maar...
Xbox Live!!!!! Als je tenminste breedband en een credit card hebt... Anders zou je voor Halo moeten gaan.
oke dan........... Ik zal volgende keer even wat beter opletten. Ik ga dan maar binnenkort weer even langs!
Ik ben vandaag bij de Makro in Amsterdam geweest, maar die prijs in het boekje was fout, hij kost daar gewoon iets van 50 euro.
Sorry...... :D Maar ik wacht in spanning af tot jij met je custom bike komt, heb je de full-version al gehaald??
Ik ben vandaag begonnen met het oefenen van powersliden. Ik begin het bij hairpins al een beetje door te krijgen, heb hierdoor ook vandaag mijn...
Ik vind het zelf veel beter rijden door met de triggers gas te geven en te remmen, hierdoor kan je goed je gas doseren in bochten.
Hij heeft bij mij (per ongeluk) even in mijn jas zak gezeten samen met een sleutelbos, hierbij is inderdaad een stukje van die laag eraf gegaan