Scheid namen met een komma.
Ehm, guys, even een verklaring toch: die reactie was niet van mij maar van "Makj0" :+ Mijn naam staat onder het artikel zelf. ;) Beetje verwarrend...
de controller wordt erg goed, hij voelt veel beter aan dan de xbox controller. Toch blijft de oude PS2 dual-shock controller beter voor voetbalgames...
Was een hele toffe game om te spelen en zag er ook echt briljant uit. Dus zeker één van de betere Xbox 360 games wat mij betreft. _O_
GoldenEye en Perfect Dark vond ik revolutionair, Halo was bijzonder maar voor mij persoonlijk geen revolutie.
Ik kan niet wachten op PES5. Tijdens X05 heb ik de game even gespeeld en het was weer ijzersterk, in tegenstelling tot Fifa 06 op de Xbox 360.
Ik vind de review iets te negatief eerlijk gezegd. Ik denk zeker dat de Xbox 360 massaal zal verkopen, er komen gewoon teveel goede games voor uit....
Ik denk dat GR3 morgen toch zal worden vertoond tijdens X05. Mensen wachten er zo lang al op en er zijn er veel beelden en plaatjes van vertoond.
Morgen zal ik tijdens het X05 event zelf zien hoe de game speelt, inclusief de physics ;) Uiteraard laat ik hier (en op m'n weblog) weten wat m'n...
Van mij hadden ze andere kleine dingen mogen verbeteren, zoals de mogelijkheid om alle replays uit te zetten in online games. Daarnaast hoop ik van...
ik kan echt niet wachten op het X05 evenement, ik weet haast zeker dat we daar meer gaan horen over HALO 3. Eigenlijk hoop ik stiekem dat het een...
Dat je zelf je wapens kunt customizen, bv. dat je een paar punten krijgt toegekend die je kunt uitgeven aan: -nauwkeurigheid -kracht -max....
Paar dingen die ik zou willen in HALO 3: - extreem realistische AI - weereffecten (regen/bliksem etc.) - meer nadruk op coole eindbazen - geen...
Volgens mij wordt dit één van de eerste spellen waarin ik echt denk in een geheel andere wereld te zitten. Ik had dat al met games als Half-Life 2,...
geweldige video, thanks!! _O_
Hehe, dat is inderdaad ook zeer irritant. Tja, ze vragen er dan wel om. }:] Ik speel zelf helaas bijna nooit tegen xbw leden. Dus als je zin...
Ik klik vaak heel snel weg als ik scoor, daarmee kun je een tegenstander behoorlijk irriteren... :D }:] :+ *)
ehm... gaat het? :{
ik heb altijd erg leuke potjes tegen SNK, nooit problemen gehad en altijd eerlijk potjes uitgespeeld. Wel kwamen we erachter dat als hij hostte, ik...
in je reactie had je een andere quote, dus het lijkt me logisch dat je op dat bericht reageert ;)
Verlenging kan ook zonder penalties hoor....