Scheid namen met een komma.
Klopt maar de mensen zitten gewoon te wachten op de nieuwe 40GB versie die nog goekoper is en op de witte versie, japanners zijn namelijk gek op...
De prijsverlaging is nog niet ingegaan in Japan, 11 november gaat ie pas in gezamelijk met de launch van de PS3 in het wit. Als je iets zegt moet...
Ik heb zelf de 32PF9830 en heb dat probleem ook. Dit komt doordat deze TV geen digitaal geluid via Component ondersteunt. Dit staat tevens in de...
Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, S/PDIF in (coaxiaal), S/PDIF uit (coaxiaal) Bovenstaande staat op de Philips site, ik...
Allen, Ik heb een probleem, als ik mijn Component kabel in mijn HDTV stop heb ik wel prachtig beeld maar geen geluid. Ik heb een Philips...
@MRx. Je moet mij toch eens uitleggen waar jij vandaan haalt dat de Xbox 1 beter verkoopt dan de PS2. In Alkmaar kun je amper een Xbox 1 kopen, niet...
@Macdennis. In die 600 euro kostende machine zit buiten de Blue Ray (als ik die noem kom je namelijk met het keuze verhaal aan p;)) meer hardware...
@Macdennis. Waarom haal je voor rookeffecten er weer een ander spel bij. Ik vergelijk de rookeffecten van Full Auto 1 met 2. De effecten in 1 komen...
Arnie666. Full Auto was idd eerder op de 360 uit maar de 360 was ook eerder uit dus logisch. Full Auto 1 was volgens developer 11 maanden in...
@Macdennis. Leuk al die praat maar volgens mij wordt op dit moment het tegendeel bewezen dat de PS3 toch echt wel beter is. Kijk maar eens naar deze...
freakyoliver, als Gunk beter hun informatie hadden nagetrokken dat zouden zij weten dat de Cell met 8 SPE cores een yieldrate hebben van 20% op 65...
Macdennis, je geeft zelf al aan dat bij multiplatformtitels er geen of nauwlijks verschil zal zijn. Maar dat betekent niet dat er bij exclusieve...
Arjan, maar een developer bepaalt wanneer je een berekening laat uitvoeren door de een of andere proccesor. Als je weet dat de RSX op een bepaalt...
Macdennis, je hebt zeker goed je best gedaan om de lelijkste game van de PS3 te vinden of niet. Hier heb je een mooi voorbeeld van een gare game...
Ik claim helemaal niks ik post gewoon wat ik gelezen heb. Verder moet je pas een oordeel geven over grafische kwaliteit wanneer je die games zelf...
Arjan, heb je mijn post wel goed gelezen of begrijp je het niet? De RSX heeft een eigen geheugen van 256 MB met een bandbreedte van 22,4 Gb's. De...
Maar dat de Cell krachtiger als de Xenon is maakt weldegelijk uit. Want het mooie is dat de Cell zeer flexibel is en dat betekent dat je ermee doen...
Mensen, jullie zijn allemaal van mening dat de Xenon (Xbox360 CPU) ongeveer even krachtig is als de Cell. Laat mij dan maar het onomstotelijk bewijs...
Heej Falcon nl, jij zegt dat je gezichtsveld niet meer dan 30fps kan onderscheiden. Hier bedoelen ze mee dat je die 30fps per beeld van elkaar kan...
Dat is ook weer een voordeel van de PS3 heleboel games lopen op 60fps. Bij de Xbox360 is dit slechts een klein handje vol zoals RR6, DOA4 en?????...