Scheid namen met een komma.
Bagger is misschien een beetje overdreven. Ik vind 2012 ook geen goede game, daarvoor zijn er teveel dingen die niet kloppen. Maar zo heeft fifa weer...
Ik ga het gewoon op een beschaafde manier vragen ;) Zijn er mensen die weten of er al goede option files zijn voor de ps3? Ik heb wel ff gegoogled...
[/B] Zeker waar. Ik herinner me dat uit de demo. Dat een middelmatige speler van Glasgow er in één wedstrijd 2 perfect binnenkrult. En dat is een...
Eigenlijk mag je blij zijn dat er een tweede demo is uitgekomen die de kwaliteit van de retailversie vertegenwoordigd. Konami kan ons nu niet meer zo...
Afgaande op de filmpjes zien kan ik nog niet erg vrolijk worden van de keepers. In twee willekeurige filmpjes alweer een handvol dubieuze momenten...
Ik moet zeggen benieuwd te zijn naar het uiteindelijke niveau van de keepers. Het spel speelt heerlijk weg maar soms zijn die keepersfouten echt niet...
Animaties?? Nee hoor, ik heb het over de gedragingen van de spelers bij het geven van een pass. Dat is gewoon zwaar overdreven. Negen van de tien...
Het valt me wel op dat sommige mensen bijna blind zijn voor de ergernissen die te zien zijn op de filmpjes. Bijvoorbeeld de overdreven loopacties...
Even een vraagje: vinden jullie de laadtijden bij het laden van de disc (wanneer je het spel opstart) ook zo lang? Je zit gewoon 15 - 20 sec naar dat...
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het automatisch downloaden begon??
Cyrax, zou je voor mij nog één ding kunnen ophelderen: de responsetijden. Zijn deze heel erg verbeterd t.o.v. pes 2010? En zijn ze misschien net...
Wel apart dat iedereen na zo'n stukje direct zó omgeslagen is. Ik snap het wel een beetje; Pes stelt al enkele jaren teleur. Toch geloof ik niet...
Ik snap jou punt ook wel. Al echte PES fan zou ik het ook niet erg vinden om wat langer te wachten. Feit is wel dat er een concurrentiestrijd aan de...
Is er eigenlijk al iets bekend over een releasedatum??? Ik lees op diverse sites en fora dat pes 2011 pas in december (!) komt.. Dat hoop ik toch...
Om nog maar te zwijgen van de animatie die vaak opduikt als je iemand van voren tackelt.. Tegen alle natuurwetten in valt diegene naar achteren |:-...
Ik begrijp ook dat Fifa je nooit heeft kunnen pakken? Of heb je het nooit uitgeprobeerd? Ik vind Fifa op zich behoorlijk vermakelijk alleen zal het...
Toch zullen ze de individualiteit van PES niet zomaar kunnen evenaren, evenals dat geldt voor de bal physics.. Ik denk dat de engine van fifa zich...
Ik kijk er nu al naar uit om het spel uit te proberen op de Gamescom dit jaar. Dan kan ik met zekerheid zeggen of het echt een goede game wordt.....
Het klinkt allemaal wel erg positief. En er is nog behoorlijk wat tijd om zaken te finetunen. Zoals velen kan ik niet ontkennen dat Fifa een sterke...
Het was dus een grapje?? Is pes 2011 trouwens aanwezig op de E3? Het spel komt niet voor op de lijsten.. Zou toch raar zijn :{