Scheid namen met een komma.
12,95 voor 1200 puntjes, waar precies? Die DLC die over een poosje uit komt kost dus 400 punten of zo? Beetje rot hoe dat met die punten in elkaar...
Je hebt wel degelijk een code nodig om online te spelen. Even ter verduidelijking.
Hoe zit het met de servers precies? Zit er nog verschil in sommige servers of zijn alle settings hetzelfde ingesteld? Dan niet gekeken naar...
Ik zet mezelf er ook ff bij: Franeau. Speel Battlefield 3 sinds vandaag op de xbox 360, en omdat het een teamspel is lijkt het me leuk om samen in...
Weet iemand hoe groot die high-res texture pack is die je kunt instaleren op je HD?
Is er iemand die nog een xbox live trial kaartje over heeft? Ik zou heel graag de beta willen testen echter bezit ik momenteel niet over Xbox Gold....
Bah, ik zit dus al 3 dagen te wachten tot ik eindelijk kan spelen. Ik kwam er achter dat ik een account had bij de US versie en niet de EU. Dom dom....
Mwah, ik zit meestal gewoon free mode te spelen. Het is altijd leuk om mensen terug te pakken als ze je hebben dood geschoten. En tjonge zeg, wat...
Zo gek vind ik dat niet, als ik beschoten wordt en bijna dood bent door een eigen teammaat is dat behoorlijk irritant. Gewoon je minimap in de gaten...
Jullie hebben gewoon veels te snel jullie mening klaar liggen:]
Aan de controlls wen je wel... als je effe gespeelt hebt, zit je er echt in. Als ik nu een andere shooter zou gaan spelen ben ik die weer 'vergeten',...
Wat ik wel jammer vind is de mensen met wie je speelt. Zo bijvoorbeeld vanmiddag, onze groep zijn de attackers. Wat doet iedereen? Ze gaan allemaal...
Ik snap er geen bal van hoe de meesten hier reageren. De maps zijn groot, lekker ruim en al die stuff. CoD 4 maps zijn er gewoon niet mee te...
Ik wacht ook nog.. Alleen verwacht ik hem niet meer te krijgen vandaag, door al dat gezeik in Rotterdam (stakingen).
Ik heb er minder last van dan eerst, komt wss doordat ik de map toch al iets beter ken. Dus ik raad je aan om veel races te doen dan gaat het steeds...
Heb hem ook binnen, werd vanmiddag gebracht. Zeer vet spel! Al wat auto's vrijgespeeld en zo effe weer online proberen :)
Beste mensen, Ik plaats toch weer even een reactie. Ik ben er nog steeds niet uit welke tv ik nou wil gaan kopen. Laats zag ik deze tv, de...
Hallo beste mensen, Misschien hebben jullie deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar ik ben van plan binnenkort een xbox 360 aan te schaffen. Ik...