Scheid namen met een komma.
Ik woon in Den Haag en heb een MyCom en een Des Computers in de buurt zitten, bij MyCom haal ik altijd mijn neon voor 7 euri :D. Erg mooie en heldere...
Ik heb zelf die window er uit gehaald (zoals je kan zien een paar posts terug) en teken altijd nauwkeurig uit wat je er uit wil freezen en plak dat...
dus niet voor de pc?
Ik heb Far Cry thuis, en man wat een mooi spel! _O_ Dat komt mede doordat je werkelijk overal naar toe kan, de vrijheid die ze aan je geven is...
iPod Mooi design, erg groote capaciteit voor muziek, ook voor externe hardeschijf, duidelijk display en software groot nadeel is dat de iPod is...
Wat voor weet ik echt allemaal niet meer, al bijna 2 jaar geleden dat ik voor het laatst bezig ben geweest. Gewoon soms (port)scanners of andere...
Ik heb zelf vroeger best wel veel (hack) programma`s gemaakt en gebruikt. Gebruikte niet zo veel van die standaard dingen die zo te downloaden zijn...
Nee het kan geen kopie zijn want het is groter als 4,35 gb (namelijk 6, nogiets...) Ik heb zelf Shrek ook geript met DVD Decrypter en het werkte...
nou wat wil je weten over de 'oude' iPod? ik heb er een.
Heb je het tegen mij of wat?? als je het tegen mij had dan zeg ik dat me PC geen half live mod is, iig niet dat ik weet :S
als je die Logitech X-2200 niet neemt dan zou ik als ik jou was gewoon een 5.1 setje kopen. Logitech heeft ook wel een goed 5.1 setje niet zo heel...
Ik heb ook maar ff snel een foto`tje gemaakt van mijn pc. [IMG] Het window aan de zijkant heb ik er zelf ingefreezd enz.. Het was eerst...
Nou dat is duidelijk bij mij PGR 2. Elke keer als ik dan in zo`n relaxte combo zit en dan net ff iets te ver door schuif met me car tegen de zijkant...
Ik heb al best wel lang niet meer gespeeld. Soms zet ik em weer ff aan voor een goed potje halo of ff NBA Street 2 maar voorderest echt niet meer....
is dat oook zo als je iemand anders blokt? of alleen bij deze persoon?
vaaaaag probeer die persoon eerst te unblokken dan te verwijderen en vervolgens weer toetevoegen.. anders bij Privacy is er ook een optie om...
het schijnt dat boris een lange tijd gelenden al een single heeft opgenomen met een van de juryleden...als dat waar blijkt te zijn ga ik nog meer...
wat ik ook vervelend vind van de benodigde software van Ipod (Itunes) is dat als ik een nummer via Itunes op me Ipod zet (bijv het nummer van Eminem,...
ik ben nu al best ver met de singleplayer....zat eerst super lang vast in het 2e level, maar ben daar nu voorbij....de levels er na vind ik (klinkt...
cheats :P haha nee....k ben zelf nog niet zo ver, vaak zoveel mogelijk schieten helpt wel of anders een granaatje :)