Scheid namen met een komma.
Ik heb een vraagje. Gisteravond wilde ik met een paar maten mw2 via system link gaan doen, maar het lukte niet om 4 spelers op 1 scherm te krijgen....
Oke, top dat je het uitlegt! Das ook weer geregeld dus :)
DeDaem - rolandinhoo: 3-3 rolandinhoo - DeDaem: 4-0 eerste potje was leuk voor de toeschouwers die aanwezig waren, enorm veel fouten aan beide...
sirwennus - rolandinhoo: 1-2 sirswennus - rolandinhoo: 2-3 2 potjes die beide kanten op konden. Ik had de mazzel dat ik ze scoorde, jij had ook...
rolandinhoo hea, letten we even op!! :+ Ik weet niet of ik tijd heb vanavond, waarschijnlijk wel. Zal je wel toevoegen op xbox live en dan kijken...
Nee nee, maar het leek even zo omdat dit online ook nogal vaak gebeurt bij mij. ;) Maar die vrije trap ging volgens mij ook over, en daarna had de...
Burgerking NL - rolandinhoo: 3-4 rolandinhoo - Burgerking NL: 2-3 leuke pot die eerste wedstrijd! volgens mij stond ik in de rust nog achter...
Ibracababra NL - rolandinhoo: 7-0 Eerste helft ging nog wel redelijk, alleen vlak voor rust de 2-0 om m'n oren. 2e helft ging echt alles erin bij...
Allemaal heel leuk om nu gelijk te gaan zeuren, maar onderneem zelf ook eens actie voordat je de schuld op anderen af gaat schuiven? Misschien kom ik...
Waarom reageer jij dan in de eerste plaats met ''zwak'' op de reactie van Trysho dat hij zich wil uitschrijven? Misschien heeft hij er wel een hele...
Oh Wolfsburg is 4,5 ster! Dan maar Genoa :9 GT: rolandinhoo
Ik doe ook wel mee. Team: Wolfsburg GT: rolandinhoo
Jij was veel beter, terecht verloren. Alleen jammer dat het dan net in de 84ste minuut gebeurt uit een corner :9 Maarja, gefeliciteerd
Bekijk het van de positieve kant: je hebt kansen gecreeerd en je had dus kunnen winnen. Nog altijd beter dan helemaal geen kansen creeren en ook...
Trouwens, als iemand van poule C toevallig zin heeft om een potje te doen, ik ben beschikbaar tot een uur of 11/half 12.
Xbox live --> Vrienden-competities --> Meedoen aan competitie --> Competitienaam: fifa10poulec --> wachtwoord: poulec10 Moet lukken dan toch!...
Ik heb al eens eerder hulp gevraagd, maar vrije trappen nemen gaat bij mij nog steeds dramatisch. :'( Meestal gebruik ik de RB-knop (weet niet of dit...
Altijd handig, rolandinhoo
Net m'n 2e potje tegen hdj nak (Schalke 04) gespeeld. Het eerste potje verloor ik met 1-6, geen idee wat er met me aan de hand was. Verdedigend...
Ik lees niet veel over poule C, heeft iemand daar al meer info over?