Scheid namen met een komma.
Je speelt niet echt met een deck. Je hebt 10 spells die je unlimited kunt casten. Er zitten magicregels in als trample, first strike en haste. Je...
ik heb hem. hij is al uit. Sinds gistermiddag. Heel leuk spel. Maar de quest is wel verdomde moeilijk. Kom nu al niet voorbij een lvl. En dat voor...
ik heb alleen gehoord dat er games van EA sports als prijzen worden gegeven. of dat waar is weet ik niet.
Beste gamers. Er is een soul calibur 2 toernooi tijdens de HCC dagen. Deelname is gratis (wel entree betalen voor evenement) Ik weet niet of het hier...
ok, thanks. Dan kom ik later terug, mep ik hem dan wel neer. Ga ik nu de sidequests op Manaan doen.
oh ja, en weet iemand al of het nadelige gevolgen kan hebben als je te veel force persuade gebruikt? (het is gewoon te cool om niet te doen) Ik zie...
Iemand al op Manaan? ik ben in de Sith base en moet daar op een gegeven moment een Master Dark Jedi verslaan. Die is gewoon veels te sterk. Ik krijg...
zondagavond kan ik ook wel om 8 uur. Leuke wedstrijd heb je gezien dan...stinkvoetballers. (ik heb ook gekeken hoor)
Ik ga vrijdag in ieder geval Madden2k4 kopen! En zodra ESPN NFL2k3 uit is, dan koop ik die ook! Alleen wel erg annoying dat NFL2k3 weer eens zo lang...
Juke moves zijn plotselinge bewegingen naar links of rechts. Zo kan je een tackle ontwijken. Oh ja, en je hebt ook nog de hurdle (sprong om iemand...
als je vrijdag madden 2k4 voor me koopt is ie voor jou... ff serieus, waarom wacht je niet totdat nfl2k4 uitkomt (ok, duurt erg lang...
Hoe langer je A ingedrukt hebt, hoe krachtiger je powermove is. (juke links of rechts, spin of dive)
Echt nergens te koop. Heb de hele stad (den haag) afgelopen, maar geen enkel filiaal heeft hem. Op zijn vroegst dinsdag heb ik ook gehoord bij...
Mooi, een nieuwe NFL speler er bij :) Ik zal je toevoegen aan me lijst (als ik het niet vergeet)
het word nu wel steeds meer gespeeld. En je kan de bal idd afpakken, dan moet zje tegenstander zijn quarterback een fout maken en de bal naar jouw...
Mijn welgemeende excuses, het was de grote last van werk die me dit deed zeggen... Beetje geprikkeld, grote stapels.... you must know the pain...:~
Straatraces zijn gewoon gaaf. punt uit. Daar is niks tegen in te brengen. Ja, het is illegaal. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik weet wel heel...
Vrouwen..................zijn..........................KUTHOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
fijn... helaas is deze thread voor de segasports
loten is wel heel eerlijk. Daarna kan je in volgende rondes aan de hand van de rankings teams geven. 20 games of zo voor een seizoen, misschien meer....