Scheid namen met een komma.
als er meerdere clans geintereseerd zijn kunnen we misschien klein toernooitje houden.
nah eigelijk niet heb hem al private message gestuurd omdat hij het nodig vond 2x zelfde message te sturen. maare wel no-lifers jullie dat jullie je...
waar the fuck bemoei jij je mee gek. misschien is mijn clan al vol idioot. start zelf maar clan als je zo'n grote bek hebt.
waarom zoveel tekst man. btw ik kan goed voetballen
oke blijf jij maar naar jongens kijken. perv...
hahaha jij bent echt grappig. je kan dingen nu zeggen maar mensen weten dat jij liegt met je verleden. omdat bombastic ( iemand die je niet eens...
jij hebt eerst mij beledigd over dat ik kk slecht was en dat mijn clan slecht is dus doornroosje waarom moet je nou huilen?
ik nodig jou uit via me broertjes account gjpk maar dan reageer jij nooit. jij zag iemand niet die praktisch naast je stond, als je zo iemand niet...
want als ik jou verleden bekijk ben jij PRECIES NIET ECHT BETROUWEBAAR? ten eerste is dat niet eens correct nederlands. ten tweede waar bemoei jij...
je was er niet eens bij dus ik weet niet eens waar jij over praat. het gaat erom dat die idioot liegt. ik heb hem 58 keer uitgenodigd om te...
jah ik snap het zelf ook niet. Toen hij een try out deed hadden we hem weggestuurd omdat ie iemand die 2 meter naast hem niet zag maarja dat zal wel...
Kan misschien iets met een download te maken hebben? Een keer was ik iets aan het downloaden maar moest even later me xbox uit doen van me ma. Kijk...
^^ scheve. als je invite krijgt moet je btw wel accepteren niet zoals gistere dat je dan offline gaat;)
hoe bedoel je clannetje runnen die niks waard is je weet helemaal niks van ons :). ga jij nou maar met heartbeat enz spelen nurd want op dat verzoek...
kevin clan zit nu eigelijk vol maar mensen kunnen wel natuurlijk onze site bekijken :).
transformers zo heette de clan. de clan heet nu inmiddels Psychos in the Army. Kiekeboeman is me gamertag.
omg... heb je zulke gasten weer. Kom morgen ff online ja kleuter? En waarom kom je nu pas met dit bericht terwijl ik je paar maanden geleden al heb...
Onze clan is sinds 27 Januari actief, niet zo lang dus, maar we hebben op dit moment 28 leden waar we het heel gezellig mee hebben. Wij zoeken mensen...
yoo xray wat zou je ervan vinden om onze clan te joinen met je vrienden en dat jullie misschien wel een speciale rank krijgen? voeg me toe me gt is...
yoo voeg me toe me gt is kiekeboeman