Scheid namen met een komma.
ebay is over de hele wereld:P en dit is een geheel spel:P en er staat verder niks op
zoals de titel al luid wil ik mijn account op GuildWars Factions verkopen. bieden maar!!
als je dan in een keer een aantal levels stijgt krijg je dan wel in die slaaptijd voor elk level de keuze om skills te kiezen???
stel ik level. kan ik dan gewoon doorspelen en bvb de hele tijd creatures doden met destruction? en wordt mijn destruction +? skills dan hoger...
mmmm dan kan ik naar tribunal meschien maar laat maar mensen ik ben er al is wel een tering grote stad! ik heb nu al dat rode armor
ja dat wist ik al srry maar ik wil graag weten waar precies dat mens staat!
mensen hoe kom ik in tribunal? en wat is het sterkste wapen en waar kan ik dat vinden?
Ok
maar nou weet ik nog niet wat het sterkste wapen is en waar ik die kan vinden ?
ok bedankt maar ik kan dat mens niet vinden in eabonheart!
weeten jullie wat het sterkste wapen en armor is? ik gok het Umbra Zwaard en armor weet ik niuet echt
ok en hoe heet die persoon die ik kan vionden in ebonheart(dat ligt toch gewoon in morrowind zelf?)
thx man maar hoe kom je er achter als je dat niet weet en hoe kom ik dan in bloodmoon
ik heb een probleempje ik heb The elder scroll 3: morrowind game of the year edition gekocht daar zit tribunal en bloodmoon bij maar hoe speel ik...
oke bedabkt nou moet ik nog ff wachte tot ik het spel weer kan lenen!!:)
als ik het spel instaleer dan doet alles het perfect tot dat ik het spel wil opstarten dan zegt hij dat ik directX 9.0 niet heb terwijl ik hem...
vettegames!!! ;) Post dan niet.
ja iedereen bedankt ik had er al iemand bij gehaald die heel veel verstand van comps heeft en die heeft het zelfde gedaan wat jij deed HanTheMan als...
ja allemaal geprobeert doet het niet zelfs met de windows xp CD er in loopt hij de helletijd vast (ik heb hem echt vernaaid denk ik)