Scheid namen met een komma.
Hey, ik ben ht weer e. Welja ik heb de vga kabel van microsoft gekocht op aanraden van Melbuuln en ht probleem is dat ik niet egt goed weet hoe ik...
16 : 9 ok! :p
ja srr e maar ht moet Tv zij daar vanboven en boven rechts ook 16:9
Ehm kheb een vraagje. IK heb een tb jeweetwel: Samsung:p En die is 1366 X 768. Wanneer ik dan een programma wil kijke en ht op 16:9 zet is ht...
Alles zoals je ht zei Melbuuln :) maar ht werkt egt slecht: slechte kleuren tegenover spellen met 50hz en egt helemaal niet scherp. Als ik tog egt...
OK, die samenvatting, te kort :p ehm wat ik bedoelde was dat ik hEt met een component (op hdtv stand) heb aangesloten. MAAR het is nog steeds...
Wow, nu mijn vraag beantwoorden =p Effe kort samenvatten: Xbox: Halo3-> 60hz, Samsung HDTV-> 50hz :s. Dus, vraag ik me af of ik een vga kabel moet...
Is ht spel 60 of 50hz?
Is call of duty 3 60hz?
Wel als ik jou was zou ik de hitachi pakke. Wat is 35 euro??
Ik doe ht nu al maar ht scherm is 22 inch en in verhouding is dat best klein tegenover een breedbeeld weette. Ma tog bedankt ps: er is een vgaingang...
kheb een vraag in verband met mijn xbox , ik heb hem dus gekocht maar halo 3 (60hz) mijn hdtv is enkel 50hz :( . En ht is nogal onscherp. Moet ik...
=p srr ma ik wil egt advies gwn, je zou van de box met dit probleem egt niet genieten.
Miss is ht stom dat ik mezelf herhaal maar ik xbox360 gekocht met hd component ingesloten op mijn samsung LE32... en op hdtv stand gezet maar als ik...
Beter een Tv, gaat beter als de kamer verlicht is ^^
Maja tuurlek:p Ht is gwn slecht aan't werke. Miss is de vga beter, kunnen jullie helpe of zo? Want een ja en ik ben verkocht
Ik heb een hd component maar ht beeld is egt minder scherp, moet ik een vga kabel kopen?
Hallo, ik heb een probleem. Ik heb namelijk een xbox 360 gekocht en razendsnel op mijn samsung LE32 en nog wa aangesloten. MAAR wanneer ik halo3...