Scheid namen met een komma.
Nou ik ben net naar een winkel bij ons geweest.. Er waren 1000 xbox-pakketen te verdelen onder 400 winkels... Tel maar uit.. Winkeltje bij ons...
Nou, fijne reward... Krijg je een melding in maart 2006: Nu te koop XBOX360 Of heb ik het verkeerd..?? Omdat je 2 versies hebt.. Australie en New...
Level 10: Moet je dan onder in je internet venster kijken of je daar 360 ziet staan?
Moet je dan onder in je internet venster kijken of je daar 360 ziet staan?
355 !!!!!!!!!!!!!! KOERVA!!!!!!!!!! Yes gelukt Tip level 8: Probeer die ballen aan 1 kant te houden
360 ervan maken;)
Ik ken heel dat spel niet :S http://www.063xobx.com.au/level4/what_is_the_game.html Help...
Vraagje... Weet iemand wanneer ze bij de winkels binnen komen?? Rond 28 - 29 nov? Schilt mij weer een paar dagjes voordat ik hem heb :p
Nou ikke wel, want net als bij de "eerste" xbox kwamen in amerika veel meer titels uit.. En als je die wilt spelen dan moet je hem wel ombouwen! Ken...
Ja dat wist ik, maar je krijgt er een silver-account bij je Premium pakket bij. Of je deze ook omkunt zetten naar gold... Of moet je dan een nieuwe...
ff vraagje, klinkt misschien stom: Kun je Silver zo omzetten naar gold, of moet je daarvoor weer naar de winkel rennen? Want je krijgt er silver...
Je kon je xboxlive gamertag overnemen, had ik ergens vernomen......
Hier zit dus geen spel bij...? Net zoiets als het midtown-pakket of halo2-pakker etc...?
En de datum, is daar niks van bekend..... Want daar zat ik meer op te wachten