Scheid namen met een komma.
Dag Marcozzz, Waarschijnlijk bedoelen ze een speciale crash. Dat betekent dat als een auto jou crasht, dan je m dan moet terugpakken. Dat is een...
Dag allemaal! Voor de Xbox Live nieuwspagina van Xbox Magazine zoek ik een aantal personen die hun gal willen spuien over Xbox Live Arcade. Ik...
XIII verslagje Ik kan het in een woord zeggen: nee. Het kan niet. Het kan gewoon niet, helaas. Sterker: het spel is voor de Xbox maximaal met...
Beide spellen zijn van UbiSoft. Als ze merken dat meerdere spelers per Xbox Live en systeemlink een succesformule blijkt, kunnen ze het ook toepassen...
Dan had ik het over de laatste zin... en niet de zin daarvoor die ik ook beter mocht lezen. Goed, sorry Wouter
Wat ik lees is dat je twee headsets nodig hebt voor verschillende taken in het spel...
Wat positief kan zijn aan het feit dat XIII systeemlink heeft, is dat ze het dan misschien bij FarCry overnemen :)
Ja, dat mag dus wel iets duidelijk geformuleerd worden want van je laatste zin word ik niet wijzer :|
Wat jij wil :) Maar ik weet beter :|
De Official of de Nederlandse Xbox Magazine? In het laatste geval komt er een voor jou en mij positieve verandering van zaken :)
Hopeloos, nietwaar? Ik wil ook weer eens een lekker systeemlink spel, aangezien we met de plaatselijke clan (& co) alleen maar HALO spelen. Project...
Zet Rainbow Six 3 dan maar uit je hoofd, die kan op een enkele Xbox al niet eens splitscreen worden gespeeld... Maar geen dank, ik wil het zelf...
XIII multi-player Ik ga vanavond naar de XIII Party in Rotterdam waar ik alle versies zal spelen. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar...
Screenshot 12 (de laatste in mijn opsomming) bevat de splitscreen mode. Trouwens, dit spel heeft wel hevige concurrentie van Raven Shield Dat is...
Ah, daar staan alle screenshots al. Ben dus te laat. Maakt niet uit, ze blijven lekker
Van de makers van Half-Life; SWAT Team Operations. Ziet er veelbelovend uit, ik weet niet of het ook XBOX live gaat, maar er is aanleiding genoeg om...
HALO is NIET gebouwd op online play. Weliswaar is in de Verenigde Staten via Gamespy een netwerk opgezet, dat is door experts die hun game en/of XBOX...
2015 gaan ze NIET halen. Bijna jaarlijks verschijnt er nu een nieuwe Tony Hawk game. Ze worden steeds beter maar de vernieuwingen worden steeds...
Zal ik de content van mijn vorige post even samenvatten? Eerste alinea: Geruchten en roddels kunnen door iedereen gemaakt worden, Rareware heeft...
De kans dat Rareware multi-platform gaat blijft aanzienlijk, maar bedenk wel dat iedereen die dat maar wil wat kan gaan roddelen. Rareware zélf...