Scheid namen met een komma.
nooit problemen mee gehad; de 360 heeft altijd in een open tv kast gestaan, dus er is weinig mee verschoven en hij stond goed geventileerd.
Het is een normale versie die nog prima werkt (gaat weg ivm overstap op PS3 ), de memorycard is 64 MB. Ik heb net na de release gekocht, maar dit is...
Ligt eraan, het liefst natuurlijk compleet, maar wat geef je voor de Xbox met alleen controllers, afstandsbediening en MU?
Te koop aangeboden: zo goed als nieuwe XBOX 360, met twee controllers (één draadloos), memory-unit en de volgende krasloze en complete games: - Fifa...
[XBOX 360] XBOX 360 Megapakket Te koop aangeboden: zo goed als nieuwe XBOX 360, met twee controllers (één draadloos), memory-unit en de volgende...
Er vanuitgaande dat niet iedereen m meteen stuurt wel ja. ik moet een beetje structuur aanbrengen en 35 deelnemers is gewoon meer dan genoeg, zoals...
jouw mail wel hoor, en de ingevulde enquete ;)
Hey, vreemd ik heb niks ontvangen :O de inschrijving is helaas al gesloten gisteren. sorry daarvoor maar anders dan krijg ik het niet op tijd...
ik heb je gemaild daarover shooter=actie compilatie=meerdere games :)
Die was prima te openen ja, bedankt ;) Die van justin helaas niet, ik heb je even gemaild.
Oke het inschrijven is inmiddels afgelopen en de enquetes zijn opgestuurd. Alleen justino en Blieb hebben nog niks ontvangen omdat ik hun adressen...
je staat op de lijst :)
Oke toegevoegd, mis alleen nog de emails van Roerbakmie en Blieb
toegevoegd :)
is goed, stuur me maar een PM met je emailadres, geslacht en leeftijd :) bedankt!
Prima, vanavond om 22.00u zal de inschrijving sluiten en als ik alle emailadressen binnen heb verstuur ik de enquete. ik mis nog de emailadressen...
Prima, ik heb je toegevoegd :) we zitten al op 29 mensen
Goed idee, zal ik doen :] Met Blieb erbij zit ik nu op 25 mensen, ik hoop stiekem nog op een paar meer voor het geval dat er deelnemers uitvallen...
De volgende deelnemers zijn toegevoegd: Roerbakmie dahouseman retouw Unrealer DS The Best Vectom oldsk00l in principe heb ik nog één persoon...
Nick.Hoeven toegevoegd Ik heb nog een paar mensen nodig :)