Scheid namen met een komma.
Precies, PGR2 speelt veel vijner en Burnout is gewoon kicken dus waarom zou je nfs2 gaan spelen?
Opmerking: die cheat kan je maar 1 keer gebruiken! (Gaaf spel trouwens)
Bij de intertoys heb je ze zelfs. Maar groene kan je op die mod sites kopen.
Precies, dan heb ik namelijk weer een goede headset. Die van mij is kapot :(
Iedereen die de LE heben kunnen weten dat Halo 2 niet helemaal af is. Het zouw wel tof zijn als ze alle geschrapte feature's er in zouden zetten....
Ik heb nu xbox live bijna een jaar en vraag mij af of ik straks een staterkit kan kopen om mijn live acount te verlengen? Of wordt er anders gewoon...
Mag ik vragen waarom je dit vraagt? het staat zo n00b achtig als je weet wat ik bedoel.
Hopelijk maken ze wel wat betere nba games en die ook online kunnen.
Microsoft moet alleen met een handheld komen als hij niet te duur wordt. Maar eerst wachten op de tweede versie Xboxen. (die niet te duur moet worden)
Er schijnt nu ook een soort street dunk contest in te zitten!
Precies! MicroSoft doe er een muis en toetsenboard bij!!!, Maar die alleen compatible zijn voor Strategie games en niet bij Shooters want dat is niet...
Ik denk dat ze er nu eindelijk mee gekapt zijn. Want XSN was gewoon een grote flop. Maar die site werkt nog wel.
Ja dat dan in een combo over super stylish
Dikke onzin. Ik heb een keer de halve dag mijn xbox aanlaten staan op het zelfde beeld. En er was niks aan de hand.
Heb je je xbox al eens open gehaald en heb je nog garantie bel microsoft!
Van zo'n ghost is wel lache! Moet ik ook eens proberen.
www.dutchwarriorsonline.tk
Ik vindt het jammer dat je maar zo kort op aarde bent. Ik had verwacht dat je echt de hele aarde moest redden. En dan kom je in een keer op een...
kom op jongens, jullie hadden in het weekend wel iet kunnen maken. want maandag kregen jullie mischien halo 2 op je dak, ik ieder geval wel!
ik ga voor nummer 3, maar kan je daar dan PC games op spelen?