Scheid namen met een komma.
Hey luisterde paar dagen geleden naar de radio en der kwam een goed nummer langs maar welke naam er nou bijhoorde weet ik niet. Ik heb wel een stukje...
hey.. ik heb net Hotel Dusk gekocht en nu heb ik een probleem. Ik zit in chapter 5 en heb net Jeff's kamer doorzocht.. Ik heb op verschillende...
ZIJN doel??:[ HAAR doel ;) Maar ik doe dat gewoon omdat ik dat kick vind staan en om op te valle :). maar je gaat er toch niet dood van ? en dat...
ik zat net laguna beach te kijke en op et eind was een liedje met hel vaak : oo oe ooo etc etc... maar tklonk wel grappig weet iemand toevallig hoe...
Kan echt niet wachten tot deze game uitkomt hij lijkt me echt zooo vet!:thumbsup: Kinky-Rock Nieuw topic met een betere startpost: link. Deze...
Maar is kirby niet een beetje hetzelde als dat Yoshi's spel :{ .. daar moet je wolkjes tekenen en ier streepjes.. weet iemand het grote verschil er...
ja zal ik doen :) ik heb wel al filmpjes enzo gezien leek me idd ook wel kick Kinky-Rock
heb je hem helemaal uit gespeeld? want ik hou wel van alternative games... dus ik denk wel dat het iets voor mij is.. Kinky-Rock
hahaah dat is zoo waar! die dennis is echt vaag hij past er ook niet echt tussen.. maar goed late we em nog een paar weke de kans geven om er wat van...
Voor alles moods luister ik : Theory of a deadman, nickelback , seether en breaking benjamin. En alleen de liedjes verschillen dan bij verschillende...
Ok mooi ik ben nu aant onderhandele met iemand over dat spel namelijk en als iedereen nu had geroepen dat hij echt om te kotsen was wist ik dat ook...
Thnx! en wat vind je van phoenix wright?
Finally Ik weet dat het een beetje laat is. maar ik heb er dan toch echt een gekocht! een DS Lite! ik vind em echt heeel goed! welke spellen zijn...