Scheid namen met een komma.
Mijn xbox blijft constant hangen, het gebeurd nu zelfs al bij het opstarten, hij blijft dan hangen bij het verschijnen van het logo. Wat kan dit...
Als ik mijn XBOX aanzet, heb ik gewoon geluid. ook bij het menu hoor ik geluid! Nu tijdens het spelen hoor ik ongeveer 5 seconden geluid van de...
Ja heel raar, hij heeft wel een tijdje stilgestaan. En laatst startte ik hem op, had ik 5 minuten beeld!!?? Weet het zelf ook niet!!
Hoi, ik heb een xbox en die gaf laatst tijdens het spelen in een keer geen beeld meer. Maar ik hoor nog wel geluid!! Verder heb ik ook geen RoD,...
Ik heb het op allebei geprobeerd! helemaal niks! Wat nu? kent iemand een betrouwbare goede reparateur? Groetjes!!
Moet die op tv of HDTV?
Zo ziet die er bij mij uit! http://img705.imageshack.us/img705/7134/img00331a.jpg
Het kan misschien aan mij liggen? maar ik zie geen knopje HD>tv? Die handdoeken doe ik zo i zo niet!
Hoi, ik heb een xbox 360 en hij gaf plotseling geen beeld meer, wel geluid! Alle kabels gecheckt+ vervangen maar nee geen beeld in te krijgen? Kan...